انقلاب اسلامی به وسیله خون شهدا بیمه شده است

نطنز- معاون بازرسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: انقلاب اسلامی به وسیله خون شهدا بیمه شده و در واقع آن‌ها وارثان اصلی انقلاب هستند، خانواده شهدا نیز سرمایه اجتماعی بزرگی هستند که باید قدر وجود آن‌ها را بدانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام یدالله شیرمردی در یادواره سی و سومین سالگرد شهید عباسعلی باباخانی اظهار کرد: دشمنان نظام و اسلام بدانند ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در مقابل توطئه‌ها و زورگویی‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: با برگزاری یادواره‌های شهدا می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم به ویژه نسل جوان ترویج داد؛ در دورانی که دنیا در غفلت و بت‌پرستی مدرن و مدرنیته است در این دوران برگزار کردن محفل شهدا یک جهاد است.

حجت‌الاسلام شیرمردی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به وسیله خون شهدا بیمه شده و در واقع آن‌ها وارثان اصلی انقلاب هستند، خانواده شهدا نیز سرمایه اجتماعی بزرگی هستند که باید قدر وجود آن‌ها را بدانیم.

معاون بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به ویژه آمریکا هر روز بر علیه ایران برنامه‌های مختلفی دارد و درصدد ایجاد شکاف بین مردم و نظام است، همچنین به دنبال توطئه و دسیسه تازه‌ای به منظور تخریب و تضعیف بنیان خانواده و فرهنگ اسلامی است که بایستی با هوشیاری، تمام دسیسه‌های آنان را خنثی کنیم.

وی تأکید کرد: دشمنان نظام و اسلام بدانند ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در مقابل توطئه‌ها و زورگویی‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

شیرمردی با اشاره به حضور پرشور و گسترده آحاد مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: خلق حماسه با شکوه ۲۲ بهمن موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام و افزایش قدرت ایران اسلامی شد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی از لحاظ منابع زیرزمینی و دستاوردهای علمی در حوزه‌های مختلف در رده‌های اول جهان قرار دارد و این مهم افزایش اقتدار و عزت ایران اسلامی را تسریع می‌بخشد.

به گزارش ایمنا؛ سردار جانباز شهید عباسعلی باباخانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در لشکرهای ۱۴ امام حسین(ع) و هشت نجف اشرف و در عملیات‌های خیبر، قادر، بدر، والفجر مقدماتی و والفجر هشت شرکت کرد و در عملیات قادر در کردستان دست چپش از بدنش جدا شد، اما با وجود جانبازی به جبهه برگشت و در عملیات والفجر هشت به شهادت رسید.

کد خبر 367500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.