حبیب‌زاده: برد در این بازی روی روحیه تیم تاثیر گذار بود

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: فکر کنم چند هفته بود که در لیگ برد نداشتیم و برد در این بازی روی روحیه تیم تاثیر گذار است که بتوانیم در ادامه روند خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا حبیب‌زاده پس از بُرد یک بر صفرتیمش مقابل تیم الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود، توانستیم برنده از میدان خارج شویم و امیدواریم بتوانیم در بازی بعدی الغرافه را هم در قطر شکست دهیم.
وی در رابطه با شرایط ذوب آهن در لیگ برتر ایران تصریح کرد: نیم فصل نخست امتیازات زیادی را از دست دادیم و امیدوار هستم بتوانیم در نیم فصل دوم با تمریناتی که بین فصل انجام دادیم نتیجه را برگردانیم و نیم فصل خوبی داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن ایران در خصوص مصدومین این تیم، گفت: مصدوم زیاد داریم وحید محمدی، رحیم ذهیوی و محمد رضا خلعتبری که امیدواریم این مصدومیت ها برطرف شود.
حبیب زاده با بیان این موضوع که برد در این بازی روی روحیه بازیکنان تاثیر گذار است، تاکید کرد: فکر کنم چند هفته بود که در لیگ برد نداشتیم و برد در این بازی روی روحیه تیم تاثیر گذار است که بتوانیم در ادامه روند خوبی داشته باشیم.

کد خبر 367483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.