"به اصفهان رو" در نمایشگاه تهران

"به اصفهان رو" با هدف معرفی آثار کمتر شناخته شده گردشگری اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران کار خود را آغاز کرد.

علیرضا مساح در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران تلاش کرده است که بدون در نظر گرفتن بخش های دیگر این نمایشگاه غرفه ای با نام "به اصفهان رو" را به صورت یک کمپین شرکت کرد.

معاون گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی آثار کمتر شناخته شده گردشگری اصفهان است.

وی اضافه کرد: این غرفه برای این دایر شده است که کلیت شهر اصفهان را معرفی کند اما بعضی از مکان ها و آثار شناخته شده هستند و بعضی شناخته شده نیستند در نتیجه تصمیم گرفتیم بر روی آثار ناشناخته تمرکز کنیم چراکه وقتی گردشگران به اصفهان می آیند به سراغ مراکز شناخته شده می روند در صورتی که مراکز مهم گردشگری اصفهان بسیار زیاد است.

مساح خاطرنشان کرد: اصفهان را بیشتر با پل ها و میدان نقش جهان و مرکز طبیعی ناژوان میشناسند در صورتی که اگر نگاه کنیم حلقه های گردشگری زیادی وجود دارد که به آن کمتر توجه شده است و تلاش ما این بود که برای کسانی که اصفهان را دیده اند یک بار دیگر جاذبه های گردشگری را معرفی کنیم و برای کسانی که اصفهان را ندیدند ماندگاری بیشتری برای آن ها تدارک ببینیم.

به گزارش ایمنا، دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران تا ۲۶ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

کد خبر 367474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.