زاینده‌رود از مهم‌ترین عناصر جذب درآمد برای اصفهان است

 رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نباید برای باز شدن آب زاینده‌رود زیاد خوشحال باشیم زیرا کسب و کار هایی با بسته شدن آب از بین رفته است که با باز شدن آن رونق دوباره نگرفته است و باید فکری به حال رونق دوباره کسب و کار های از بین رفته بکنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر کشانی عصر سه شنبه- ۲۳ بهمن ماه- در همایش "پویش ملی صادرات" با بیان اینکه باز بودن زاینده رود در اصفهان یکی از مهم ترین عناصر جذب بسیاری از درآمد ها برای اصفهان است، اظهار کرد: باز بودن زاینده رود باید دائمی باشد.

وی افزود: رودخانه زاینده رود تراژدی بسیار جذاب برای مردم اصفهان و کشور است، بسیاری از کشاورزان اصفهانی امروزه کار خود را از دست داده‌اند و کارهای دیگری انجام می دهند. باید در فضایی فعالیت کنیم که بتوانیم در اقتصاد تاثیرگذار باشیم.

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: افرادی با بحران کسب و کار مواجه شده‌اند، وقتی کسب و کار یا تجارتی به منبعی پایان پذیر متصل باشد در نهایت این کسب و کار نیز مانند منبعش پایان خواهد پذیرفت، تنها راه رسیدن به کسب و کار ماندگار اتصال کسب و کار و تجارت به تجارت آزاد و اقتصاد جهانی است.

کشانی خاطر نشان کرد: اتاق اصفهان در موقعیت مناسبی است اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است و فاصله زیادی با نقطه مطلوب دارد. این موقعیت مناسب، حاصل فعالیت بدون چشم داشت جوانان در این اتاق است.

کد خبر 367471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.