ترجیح می‌دهم قدم به قدم حرکت کنم

یک بازیگر گفت: من از اپیزودهای کوتاه تلویزیونی بازیگری را شروع کردم و رو به جلو حرکت کردم. برای من بازیگری بسیار مهم است، ترجیح می‌دهم قدم به قدم حرکت کنم. من تا امروز تاوان زیادی برای این عشق دادم.

سام کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص حضور در دو فیلم چشم‌هایت و کادیلاک اظهار کرد: حضور در این فیلم‌ها برای من اتفاق خیلی خوبی بود، یک چالش جدید، برای فیلم چشمهایت انتخابم برای خودم حداقل منطقی بود اما وقتی پیشنهاد فیلم کادیلاک از طرف آقای رنجبر به من شد خودم هم تعجب کردم چون به خاطر نوع چهره من کمتر پیش می‌آید این نوع کاراکترها به من پیشنهاد شود.

این بازیگر جوان با اشاره به اینکه در حال حاضر برنامه خاصی ندارد ادامه داد: من از اپیزودهای کوتاه تلویزیونی بازیگری را شروع کردم و رو به جلو حرکت کردم، برای من بازیگری بسیار مهم است، ترجیح می‌دهم قدم به قدم حرکت کنم، من تا امروز تاوان زیادی برای این عشق دادم.

وی با بیان اینکه علاوه بر تمرین‌های تخصصی بازیگری کارهایی را انجام دادم که تجربه‌های شخصی‌تری از مردم و جامعه پیدا کنم، افزود: من به عنوان راننده تاکسی کار کردم، بازاریابی کردم، فروشندگی و حتی کار ساختمان انجام دادم و خیلی دقیق این تجربیات شخصی را یادداشت کردم که در کاراکترهای جدید دوباره این لحظات را زنده کنم.

کرمی در پاسخ به این سؤال که تلویزیون را پلی به سینما می دانید یا بین مدیوم‌ها فرق قائل نمی‌شوید؟ گفت: قطعاً سینما را ترجیح می‌دهم، با این حال اگر پیشنهاد خوب تلویزیونی داشته باشم چرا که نه، پیشنهاد دو سریال به من رسیده که در صورت داشتن جذابیت و نقش خوب در سناریو حتماً به یکی از آنها جواب مثبت خواهم داد، من به دنبال تجربه‌های جدید هستم، حتی این روزها به تئاتر هم فکر می‌کنم.

این بازیگر کارکتر خود در فیلم چشمهایت را خاکستری دانست و تصریح کرد: باید قبول کنیم زوج‌هایی مثل امیر و مژده در جامعه زیاد هستند، خانواده‌هایی که احساس گم شدگی پیدا کرده‌اند و متاسفانه سر از روابط دیگری در می‌آورند، دیالوگی در فیلم است که من به ایمان نصر در جواب میگویم مژده من را به اینجا رساند، امیر در این فیلم شخصیت قوی‌ای ندارد و شرایط و موجها برای او تصمیم می‌گیرد، و از بی محبتی به دریا پناه می‌آورد، خوشبختانه حسین طبیب زاده جز کارگردان‌هایی است که به جزییات اخلاقی فیلمنامه بسیار اهمیت می‌دهد، برای همین به عقیده من فیلم چشمهایت فیلم بسیار زیبایی است.

وی درباره نقش خود در فیلم کادیلاک ادامه داد: شهاب فیلم کادیلاک مثال بسیاری از جوان‌ها بود که بخاطر شرایط و محیط مجبور به کاری شد که از آن متنفر است، او در تمام فیلم مخالف دزدی است، کارگردان فیلم آرش رنجبر خیلی خوب این اجبار را به تصویر کشید، پارادوکس اخلاقی یک جوان را در شرایط متفاوت دیدیم، از اینکه نقش شهاب را بازی کردم خوشحالم و مطمن باشید به دنبال ماجراجویی‌ها و افق‌های تازه و جذاب دیگری در بازیگری هستم.

کرمی با بیان اینکه مردم جای خوشحالی دارد که مردم من را به عنوان یک بازیگر قبول کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم به من لطف دارند، نظرات مردم برایم ارزشمند است. نقدهای مثبت و منفی آنها را می‌شنوم و می‌خوانم و با تمام وجود سعی در پیشرفت بازیگری خود دارم، بازیگر بدون تماشاچی وجود ندارد.

کد خبر 367421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.