زیرسازی هفت کیلومتر از جاده هونجان به گرموک

شهرضا – بخشدار شهرضا گفت: عملیات زیرسازی هفت کیلومتر از ۱۰ کیلومتر جاده هونجان به گرموک که در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی شده بود انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حسین بهزادفر امروز (سه‌شنبه) در جمع مردم روستای هونجان این شهرستان اظهار کرد: مردم شهرضا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حماسه بزرگی خلق کردند که برای همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

وی تأکید کرد: تاریخ شهرضا، حضور پرشور مردم این شهرستان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فراموش نخواهد کرد.

بخشدار شهرضا یادآور شد: در سال جاری ۵۰۰ مترمربع از بلوار ورودی روستای هونجان احداث و عملیات اجرای فیبر نوری آن آغاز شد.

بهزادفر با اشاره به آزادسازی گذر ۱۶ متری قسمت سنگلاخی و زیرسازی، جدول‌گذاری و بهسازی منطقه گردشگری زرچشمه یادآور شد: عملیات زیرسازی هفت کیلومتر از ۱۰ کیلومتر جاده هونجان به گرموک که در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی شده بود انجام شده است.

وی با بیان اینکه پل "ماشک" با اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی برای بهسازی حمل و نقل بیرون از این روستا احداث شده است اظهار کرد: مراحل اجرایی پروژه ساختمان کتابخانه این روستا نیز در حال انجام است.

بخشدار شهرضا با اشاره به افزایش امکانات مناطق روستایی این شهرستان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امکانات روستایی قبل از انقلاب حتی با ۱۰ سال نخست پس از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

بهزادفر با بیان اینکه در دهه نخست انقلاب برای بیش از ۹۰۰ خانوار هونجانی برق، آب، تلفن و بعدها گازکشی انجام شد اظهار کرد: این روستا در قبل از انقلاب تنها در مقطع ابتدایی و راهنمایی دارای مدرسه بود، اما امروزه کودکان و نوجوانان روستا در سه مقطع دخترانه و پسرانه مشغول به تحصیل هستند.

وی همچنین از کلنگ‌زنی احداث دهیاری روستای اسفه این شهرستان خبر داد و افزود: تا کنون ۴۰۰ میلیون ریال برای خرید زمین ساختمان دهیاری روستای اسفه از محل اعتبارات دهیاری هزینه شده و برای تکمیل آن سه میلیارد ریال نیاز است که با مشارکت خیران و بودجه سالانه دهیاری تامین می‌شود.

به گزارش ایمنا، روستای هونجان با سه هزار نفر سکنه به عنوان  پرجمعیت‌ترین روستای شهرضا در ۶۰ کیلومتری جنوب این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 367416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.