حوادث اصفهان هفت مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع دو حادثه در استان اصفهان و مصدومیت هفت نفر در این حوادث خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حادثه رانندگی واژگونی تیبا اظهار کرد: این حادثه در عصر روز گذشته در ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه در محور شهرضا - سمیرم پنج کیلومتری کهرویه اتفاق افتاد و به مرکز اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه دو کد نیروهای امدادی اورژانس برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه رانندگی اعزام شدند گفت: در این حادثه واژگونی شش نفر دچار آسیب دیدگی شدند، چهار مرد و دو زن مصدوم بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی در محل حادثه به وسیله نیروهای امدادی برای تکمیل درمان به بیمارستان امیر المومنین شهرضا منتقل شدند.

راستین از وقوع حادثه گاز گرفتگی در خیابان رباط خبر داد و گفت: این حادثه مسمویت عصر روز گذشته ساعت ۱۷ و ۳۸ دقیقه به علت اشکال در آبگرمکن و نشت گاز منو اکسید کربن رخ داد و یک کد نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی مصدوم این حادثه گاز گرفتگی را که یک خانم ۲۲ ساله بود به بیمارستان امین منتقل کردند.

رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان با اشاره  به آمار فعالیت های این مرکز در روز گذشته اظهار کرد: تعداد کل تماس ها شش هزار و ۴۷۱ مورد و تعداد ماموریت ها ۸۱۸ و تعداد تصادفات شهری ۱۲۰ مورد و تصادفات جاده ای ۳۸ مورد بوده است.

کد خبر 367409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.