نظام انقلاب اسلامی بر مبنای ولایت و جمهوری اسلامی است

بویین میاندشت- مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر گفت: ۷۰ درصد کشور عراق و ۹۰ درصد کشور سوریه توسط داعش به کمک ۴۰ کشور دنیا اشغال شده بود که با کمک نیروهای ایران، داعش از این دو کشور بیرون رفته که این موضوع جای بسی افتخار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسینعلی شیاسی در جمع خبرنگاران با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با گذشت چهل سال از انقلاب اگر بخواهیم عظمت انقلاب را به درستی درک کنیم باید آن را به خوبی بشناسیم. 

وی با بیان اینکه مسلمان نباید تفکر و عقیده خودش را با هر چیزی معامله کند، گفت: اسلام به ما آموخته است که تنها از امام معصوم پیروی کنیم و در غیاب آن از ولی فقیه عادل اطاعت و پیروی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر تأکید کرد: مسلمان هیچ کاری از امور دنیوی و اُخروی خود را بدون اجازه امام معصوم و فقیه عادل نباید انجام دهد، افتخار ملت ایران این است که زیر سایه حکومت عادل فقیه به سر می‌برد.

وی ادامه داد: ما انقلاب کردیم تا از ظلمت و آلودگی حکومت طاغوت نجات پیدا کنیم و همه امور مشروعیت پیدا کند، نظام قبل از انقلاب یک نظام کودتایی بود، اما جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است و این بزرگترین دستاورد انقلاب بوده و هست.

شیاسی تصریح کرد: نظام انقلاب اسلامی بر مبنای ولایت و جمهوری اسلامی است و این بزرگترین دستاورد و انگیزه برای شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بوده است.

وی گفت: در دوران طاغوت وابستگی در تمام عرصه‌ها بیداد می‌کرد، اما در نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها مستقل هستیم و این استقلال بالاترین دستاورد انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر با بیان این‌ که هدف روی کار آمدن محمدرضا شاه اسلام زدایی و حفاظت از منافع غرب و تسلیم در برابر آمریکا و انگلستان بود، گفت: قبل از انقلاب، ایران جزیره امنی برای آمریکا بود.

وی با بیان اینکه تا به امروز ایران در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته است تاکید کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب به دست آوردن رتبه چهارم دنیا در زمینه علم نانو است.

شیاسی خاطرنشان کرد: در زمینه قدرت موشکی ایران جزء چهارمین کشور جهان، در حوزه سایبری در ردیف پنجم کشور جهان و در حوزه فناوری در ردیف هشت کشور جهان قرار داریم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر گفت: گر چه برخی تصور داشتند که در مقابل آمریکا نمی‌توان ایستادگی کرد، اما ایران این باور غلط را در هم شکست و ثابت کرد که می‌توان علیه آمریکا به پیروزی رسید.

وی تاکید کرد: برای به دست آوردن این نظام خون هزاران شهید نثار شده است، وظیفه ما حفظ آرمان‌های نظام است، برخی مهره‌های آمریکا با سیاه نمایی، مشکلات اقتصادی و گرانی را به انقلاب ربط می‎دهند، اما ریشه اصلی مشکلات به دولت جنایتکار آمریکا و هواداران پلیدش و کسانی که تفکرات آمریکایی را در داخل ترویج می‌کنند ربط دارد.

کد خبر 367376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.