خانواده شهدا دوشادوش مردم در ۲۲ بهمن

حضور حداکثری و پر رنگ خانواده شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین ارکان راهپیمایی‌های روز پیروزی انقلاب اسلامی است که نشان دهنده پیوند ناگسستنی آن‌ها با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه به مناسب پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین عرصه‌های درخشان همدلی و همبستگی مردم و حمایت آنها از انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

در ایم میان پدران و مادران شهدا با حضور در این مراسم با شکوه بار دیگر به مردم شریف ایران می‌آموزند که فدا کردن جان عزیزترین افراد خانواده در راه حفظ کشور کافی نیست و باید هر سال پیمان خود با نظام اسلامی را تجدید کنند.

علی رغم شرایط اقتصادی نامطلوب، مردم باز هم آمدند

اسماعیل ترکان پدر شهید احمد ترکان که یکی از شهدای دفاع مقدس است در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایمنا می‌گوید: بسیاری از افراد گمان می‌کردند که مردم امسال اعتراض خود به شرایط اقتصادی را با حضور نیافتن در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند و نظام اسلامی را در این اتفاق مهم تنها می‌گذارند، اما همانطور که می‌بینید مردم باز هم آمدند تا نظام اسلامی دست تنها نماند و بداند که مردم فهیم ایران فشار تحریم‌های امریکا را درک می‌کنند و می‌دانند که نظام اسلامی تمام تلاش خود را برای قرار گیری مردم در بستر رفاه اجتماعی می‌کند.

وی اضافه می‌کند: در حقیقت مردم برای این آمده‌اند تا بار دیگر نشان دهند بر همان پیمانی که در سال ۵۷ با امام راحل (ره) بستند هستند و هنوز از انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

علاوه بر خانواده های شهدای ۸شت سال دفاع مقدس بسیاری از خانواده شهدای مدافع حرم نیز در این راهپیمایی شرکت می‌کنند تا نشان دهند خودشان هم مدافع حریم ولایت هستند.

مسئولین ببینند و خدمت کنند

فاطمه السادات رضایی خواهر شهید حسین رضایی از شهدای مدافع حرم که با عکس برادر شهیدش در مراسم راهپیمایی شرکت کرده است در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایمنا می‌گوید: مردم هر سال می‌آیند و حمایت می‌کنند اما کاش به اندازه حضور یک نفر به جامعه خدمتی می‌کردند تا از این حضور حداکثری مردم قدردانی شود و مردم تشویق به حمایت همه جانبه از مسولان شوند.

وی خاطر نشان می‌کند: مسئولین باید در همه تصمیم گیری‌ها و فعالیت‌های خود مردم را به عنوان یک عنصر مهم در نظام جمهوری اسلامی در نظر بگیرند و همه سعی و تلاش خود را در رضایت حداکثری مردم بکار بگیرند.

این خواهر شهید اضافه می‌کند: مردم بصیرت بیشتری داشته باشند، به صحبت‌های منابع رسانه‌ای غربی و آمریکایی توجه نکند و امیدوار باشند که خدای متعال وعده یاری مومنان را در پرتگاه‌های خطرناک جامعه داده است.

به گزارش ایمنا حضور حداکثری خانواه شهدای یکی از ارکان ثابت اجتماعات انقلابی است و به مردم می‌آموزد که باید برای انقلاب اسلامی فداکاری‌های زیادی صورت گیرد.

کد خبر 367375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.