بالاترین امنیت منطقه در ایران است

سمیرم- نماینده مردم شهرستان سمیرم گفت: کارشکنی شرق و غرب برهمگان ثابت کرده است که تکیه بر آن ها نه تنها هیچ سودی برای کشور ما ندارد، بلکه موجب عقب ماندگی و عدم پیشرفت ما می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، اصغر سلیمی در صحبت های روز ۲۲ بهمن ماه ۹۷ با اشاره به بی ثباتی در منطقه خاورمیانه  تصریح کرد: در این منطقه بالاترین امنیت را کشور ایران دارا است.

وی با اشاره به قدرت اطلاعاتی ایران متذکر شد: امروزه با این توان بالای رزمندگان ما تهدیدهای دشمن خنثی شده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: کارشکنی شرق و غرب برهمگان ثابت کرده است که تکیه بر آن ها نه تنها هیچ سودی برای کشور ما ندارد، بلکه موجب عقب ماندگی و عدم پیشرفت ما می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعتماد به اروپا را اشتباهی دیگر دانست و تاکید کرد: زمان اعتماد و تعامل با دشمنان ملت ایران پایان یافته و باید وقت و زمان هر رفته ما در مذاکره با این کشورها را جبران کنیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: همین کشورها در طول دوران جنگ تحمیلی همه جوره رژیم صدام را حمایت کردند و حتی یک متر سیم خاردار به ایران ندادند.

سلیمی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی که بر مردم فشار مضاعف وارد کرده است، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به مسئولان گفتند که از آن‌ها جلوتر بوده و این تلنگری برای به خود آمدن آن‌ها به شمار می‌آید.

وی اعتماد به آمریکا و اروپا را رویگردانی از انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: باید مراقب دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم و از آرمان های امام راحل منحرف نشویم.

سلیمی افزود: کشوری که در دوران جنگ به دنبال موشک از این کشور به آن کشور بود اکنون جزو پنج کشور اول دنیا در زمینه ساخت انواع موشک است و به برکت توان دانشمندان مسلمان خود در دیگر عرصه ها نیز سرآمد خواهد بود.

به گزارش ایمنا مردم شهرستان سمیرم امسال با حضوری پرشور تر از سال گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه زیر بارش شدید برف شرکت کردند.

کد خبر 367373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.