منصوریان: به همدلی لازم رسیده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به اتحاد و همدلی که به دنبال آن بودیم، رسیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل الکویت ضمن خوش‌آمدگویی به تیم الکویت، اظهار کرد: امیدوار هستم بتوانیم میزبانی خوبی در این رقابت‌ها برای تیم الکویت باشیم.

وی ادامه داد: به اتحاد و همدلی که به دنبال آن بودیم، رسیده‌ایم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که پیروزی در دیدار فردا مقابل الکویت چه کمکی به شرایط تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران می‌تواند کند، گفت: ما به دو جنبه این بازی نگاه می‌کنیم؛ ابتدا صعود از پلی‌آف در خانه است؛ نکته دوم ضلع دیگر بازی مسابقات لیگ برتر ایران است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و تمام بازی‌های یک سال گذشته آن‌ها را بررسی کردیم؛ قبل از بازی با تیم نساجی مازندران آنالیز دو دسته شد تا الکویت و الوحدات را آنالیز کنیم؛ انشالله در بازی فردا مقابل الکویت موفق خواهیم شد.

وی با اشاره به نبود محمدرضا خلعتبری در بازی فردا، تصریح کرد: دو اتفاق ناخواسته برای تیم ما اتفاق افتاد، یکی از دست دادن رحیم زهیوی که باعث شد خرید مشابه داشته باشیم، خوشبختانه با جذب خلعتبری مشکلمان حل شد.

منصوریان گفت: به بازیکنان گفته‌ام که چطور نبود خلعتبری در بزی پر شود و نکته بسیار مهمی است که در نبود خلعتبری چطور بتوانیم فضاها را در بازی کاملاً پوشش دهیم.  

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به مهمان‌نوازی اصفهانی‌ها، اظهار کرد: اصفهانی‌ها به مهمان‌نوازی مشهور هستند و اصفهان مرکز مهمان‌نوازی است؛ تیمالکویت در روزهای خوبی که رودخانه زاینده‌رود اصفهان جاری است، به این شهر آمده‌اند. باشگاه ذوب آهن جزو بهترین‌ها است و تمام تیم‌های اصفهانی در لجستیک و مدیریت بسیار قوی هستند.

وی در مورد بازی پیش‌روی تیمش مقابل الغرافه، خاطرنشان، کرد: امیدوار هستم فشار زیادی روی تیم وارد نشود اما تیمی که یک سال و نیم باخت نداشته، تیم سختی است؛ تیم ما دو ۹۰ دقیقه دارد که یکی از آن بازی فردا مقابل الکویت است؛ در صورت پیروزی مقابل الکویت، سعی می‌کنیم در مورد بازی مقابل الغرافه صحبت کنیم.

منصوریان با ابراز رضایت از رسانه‌ها، اظهار کرد: امیدوار هستم فردا هواداران وقت بگذارند چرا که ذوب آهن نماینده شهر اصفهان و کشورمان است. تا الان شانس نداشتیم ورزشگاه را پر از هوادار ببینیم. از باشگاه ذوب آهن هم تشکر می‌کنم چون روزای سختی را می‌گذرانیم.

کد خبر 367363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.