امروز آمریکایی‌های بی‌اعتبار، بی‌اعتبارتر شدند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:دشمن شناسی، جریان شناسی و بصیرت مردم اصفهان باعث می‌شود تا هر سال جمعیت بیشتری از آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

حسن کامران دستجردی در حاشیه مراسم با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایمنا گفت: شور و حال مردم ایران برای صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی روز به روز افزایش می یابد و هر سال شاهد جمعیت بیشتری از شرکت کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن هستیم.

وی افزود: خباثت دشمن سبب می شود تا مردم برای اعلام انزجار از دشمن هر ساله حضور بیشتری در مراسم ۲۲ بهمن داشته باشند و امروز ترامپ روسیاه ماجراهای منطقه است و این جمهوری اسلامی ایران است که با تکیه بر قدرت های مردمی به موفقیت های عظیم و چشمگیری در منطقه دست یافته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم ایران با حضور حداکثری خود در این راهپیمایی آمریکایی ها که بی اعتبار بودند را بی اعتبارتر کردند. مردم اصفهان نیز مثل همیشه در صحنه بودند و امروز این شور چند جانبه بود و شامل همه جوانان، زنان و اقشار مختلف جامعه می شد.

کامران با بیان اینکه امیدوار هستیم تا بتوانیم این زحمات مردم را در خدمتگزاری به آنها جبران کنیم، تصریح کرد: این حضور مردم پیامی مهم برای ما و در واقع برای مسئولان دارد و آن پیام این است که آنچه که مطالبات این مردم هست را در همه جوانب پیگیری کنیم.

کد خبر 367360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.