امروز جلوه گری و ولایت مداری امت به رخ جهانیان کشیده شد

خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: جریان نفاق خطرناک ترین جریان در بین امت اسلامی است و این چیزی که صهیونیسم به دنبال تفرقه افکنی در بین ملت‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی امروز(دوشنبه) در جمع راهپیمایان اظهار کرد: هر قدمی که برای حمایت از دین برداشته شود قطعأ عمل صالح است و نزد خداوند ارج دوچندان دارد.

وی افزود: آنچه که موجب خشم، نفرت و نابودی دشمن می‌شود عمل صالح انسان است، عمل صالح عیار ایمان مسلمان را می‌سنجد، دشمن توان دیدن تجمع میلیونی ملت ایران اسلامی که برای شرکت در جشن ۲۲ بهمن و برای حمایت از نظام به میدان آمدند را ندارد.

امام جمعه خوانسار گفت: دیدن این اجتماع بزرگ ملت ایران برای دشمنان سخت و طاقت فرسا است، این اجتماع بزرگ را ملت ایران به رخ استکبار جهانی که چیزی جز دنیا ندارند، می‌کشاند.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند ما اهل شعار دنیا طلبی نیستیم ما اهل ایمان و عمل صالح و پیرو رسول خدا هستیم، بزرگترین اتفاقی که در طول تاریخ بعد از حکومت امام علی (ع) افتاد جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

خواجه کریمی گفت: انسان در انقلاب اسلامی باید رشد کند و روبه توسعه و ترقی کمال برود، آنچه که انقلاب به جهان هستی ارائه کرده هدایت تمام انسانهای جهان به عمل صالح است.

وی افزود: دشمنان تراز اول انقلاب، آمریکا و انگلیس و صهیونیسم‌های عالم هستند که می‌خواهند نفاق فردی، تشکیلاتی، اجتماعی در میان مسلمانان به راه بیاندازند که برای انقلاب و اسلام بسیار خطرناک است.

امام جمعه خوانسار عنوان کرد: جریان تشکیلاتی نفاق برای امت اسلامی خطرناک است، آن چیزی که امت اسلام تا کنون در برابر دشمنان پایداری کرده همین جریان نفاق بوده که به دستور قرآن باید سخت در مقابل این جریان ایستادگی و مقاومت کرد.

وی افزود: امروز جمعیت بزرگ میلیونی ملت ایران برای استمرار انقلاب و ترویج دین اسلام راهپیمایی می‌کنند، اجتماع میلیونی امت ایران اسلامی در این راهپیمایی بزرگترین شکست برای استکبار جهانی است که البته آمریکایی‌ها خود را به نابینایی می‌زنند.

خواجه کریمی خاطرنشان کرد: این ملت حسینی و فاطمی است و هیچ گاه متزلزل نمی‌شود، آن کسی که قرار است متزلزل شود و درتاریخ محو شود استکبار جهانی بوده، امروز صدای اسلام به جهان عالم رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز مقاومت اسلامی ثمره چهل سال انقلاب است، کشور ایران در تمام زمینه‌ها رشد و پیشرفت کرده، تحریم رسم منافقین و مستکبرین است، براساس آیات قرآن کار دشمن همواره در صدر اسلام تحریم بوده است.

امام جمعه خوانسار گفت: استکبار جهانی همواره دنیا طلبی را دنبال می‌کند، اعجاز و معجزات انقلاب ایران عالم را شگفت زده کرده است.

وی تأکید کرد: تا زمانی که ملت با ولایت همگام باشد هیچ خطری کشور را تهدید نخواهد کرد، امروز جلوه گری و ولایت مداری امت اسلامی به رخ استکبار جهانی به نمایش گذاشته شده است، جوانان کتاب بزرگ کشف اسرار امام را مطالعه کنند تا از آینده درخشانی که در انتظار انقلاب است آگاه شوند.

کد خبر 367356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.