مردم انقلابی نطنز ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتند

نطنز- مردم انقلابی نطنز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مردم انقلابی نطنز همراه با ملت همیشه در صحنه سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی انقلاب  شرکت کرده و با سر دادن شعارهای انقلابی با آرمان های امام و رهبری تجدید بعیت کردند.

حجت الاسلام روح الله امینی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن نطنز اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده و حضور پرشور مردم در انتخابات نشانگر همین مهم است.

وی افزود: راهپیمایی امروز نقطه عطفی برای ورود به دهه پنجم انقلاب است و ان‌شاءالله با قدرت و عزتمندی راه خود را تا نابودی دشمنان ادامه خواهیم داد.

امینی گفت: یکی از بزرگترین ویژگی‌های انقلاب حضور مردم و بیعت با آرمان‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری بوده است ضمن اینکه هیچ انقلابی را در تاریخ نداریم که حضور مردم به صورت مستمر بعد از پیروزی انقلاب شاهد باشیم.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات در خصوص موافقت یا مخالفت با انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را در نظام جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری کرد که حمایت قاطع مردم را به همراه داشت.

وی گفت: دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی تلاش های زیادی کردند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، ایران را از پا در بیاورند اما مطمئن باشند که به آرزوی خود نخواهند رسید.

کد خبر 367348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.