انقلاب اسلامی عزت به ملت ایران بخشید

تیران-مدیر حوزه علمیه بانوان استان اصفهان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع و خزاین کشور را حفظ و عزت به ملت ایران بخشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حجت الاسلام مهدی ابطحی در گردهمایی پایانی راهپیمایی در محل آستان مقدس امامزاده احمد(ع) تیران با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: انقلاب اسلامی برای کشور برکات زیادی داشت که عزت، استقلال، حفظ منافع ملی و اعتلای کشور از جمله این دستاوردها است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع و خزاین کشور را حفظ و عزت به ملت ایران بخشید چرا که پیش از آن ملت ایران به سبب شاه خائن استقلال و عزت نداشتند و منافع کشور به دست استکبار جهانی تسخیر و حاکمان ظالم منابع ملی را مصرف و برای مردم تعیین تکلیف می‌کردند.

رییس حوزه علمیه بانوان استان اصفهان با اشاره به اینکه شاه کشور در خصوص انتصابات قدرتی نداشت، خاطرنشان‌کرد: دولت‌های انگلیس و آمریکا برای انتصابات مسوولان کشور ایران به شاه دستور می‌دادند و شاه استقلال برای انتصابات نداشتند.

وی با بیان اینکه عزت و استقلال در کشور نیازمند حاکمیت قاطع است، تصریح‌کرد: رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای محور وحدت ملت ایران و این همراهی و وحدت سبب اعتلای نظام و اقتدار کشور ایران شده و ملت ایران به سربلندی رسیده‌اند.

حجت الاسلام ابطحی با بیان اینکه دشمنان علیه نظام ایران بسیار توطئه می‌کنند و همیشه خبر از براندازی نظام می‌دادند، خاطرنشان‌کرد: در ۴۰ سال گذشته تاکنون دشمنان به ویژه استکبار جهانی علیه نظام توطئه‌کرد و برنامه ریزی برای براندازی نظام داشتند اما به نتیجه نرسیده‌اند.

وی ادامه‌داد: رهبری توانمند و هوشیاری مردم که همیشه در صحنه های مورد نیاز انقلاب حاضر شده اندباعث شده نقشه‌های دشمنان نقش بر آب بشود و آن‌ها به اهداف خود نمی رسند و با وجود این تحریم و جنگ های علیه ایران اما کشور از این وضعیت سخت در حال عبور است.

رییس حوزه علمیه بانوان استان اصفهان با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: آن فتنه در هر کشور اتفاق افتاده بود نظام مدیریتی آن ها از بین می‌رفت ولی در کشور ما بیداری مردم و نقش رهبری مانع از سرنگونی نظام و انقلاب شد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام قابل اعتماد نیستند، خاطرنشان‌ کرد: برای پیشرفت کشور باید به ظرفیت‌های داخلی اعتماد کنیم و نباید این فرصت ها را با اعتماد به دیگر کشورهای جهان از بین برد زیرا آن ها به دنبال منافع خود هستند.

حجت الاسلام ابطحی یادآورشد: منافع کشور باید همیشه حفظ شود و نباید با اعتمادهای بی‌جا زمینه رشد و اعتلای کشور را از بین برد زیرا کشورهای خارجی همیشه با ما همراه نیستند و دولت آمریکا هم یک دشمن مهم برای ما است و لبخندش نشان از اهداف شوم آن‌ها دارد.

وی با بیان اینکه  دشمنان ایران را تروریست اعلام می کنند، اضافه کرد: تروریست واقعی آن دسته از کشورهایی هستند که مردم بی گناه را برای مقاصد شوم خود از بین می برند و اموالشان را تصرف می کنند و ایران که از ملت‌های مظلوم حمایت می کند نشان تروریست می گیرد و این تفسیر به رای خود آن‌ها است.

کد خبر 367345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.