شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در باغشهر ایران

خوانسار- مردم ولایتمدار خوانسار با حضوری پرصلابت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر عشق، ایمان، وفاداری و بصیرت خود نسبت به نظام و ارزش های الهی و انقلابی را نشان دادند و خاطرات راهپیمایی سال ۵۷ را تداعی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن با حضور چشمگیر مردم ولایت مدار و حماسه ساز خوانسار برگزارشد، راهپیمایان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۲۲ بهمن ماه مسیرهای راهپیمیایی این شهر را درحالی طی کردند که پرچم مقدس کشورمان، تمثال شهدای مدافع حرم و دست نوشته‌های مرگ بر آمریکا را دردست داشتند.

مردم همیشه در صحنه خوانسار با شعارهای کوبنده "ما همه سربازتوییم خامنه ای"، "گوش به فرمان توییم خامنه ای"، "در بهار آزادی، جای شهدا خالی"، "مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر آل سعود" آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی راجشن گرفتند. در این راهپیمایی حضور نوجوانان و جوانان گسترده بود، بسیاری از شرکت کنندگان نیز خانوادگی در راهپیمایی شرکت کرده بودند.

در مراسم راهپیمایی مردم خوانسار، گروه سرود نوجوانان درحالی که تمثال های شهدا را برسینه های خود نصب کرده بودند و سرود های انقلابی اجرا کردند.

راهپیمایان همچنین عروسک های ترامپ رئیس جمهورآمریکا، مفسدان اقتصادی و اختلاس گران را آتش زدند و در پایان بیانیه‌ای در بیعت مجدد با نظام قرائت شد.

کد خبر 367343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.