یازدهمین نمایشگاه اصفهان‌پلاست برگزار می‌شود

یازدهمین نمایشگاه تخصصی دوسالانه اصفهان پلاست با رویکرد تخصصی به حوزه‌های صنعت پلاستیک، لاستیک، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته در اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه؛ دومین نمایشگاه معتبر حوزه لاستیک و پلاستیک کشور به شمار می‌رود و در روزهای ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۹۷ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

در این دوره از نمایشگاه اصفهان پلاست، ۱۳۱ شرکت در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی، توانمندی‌های خود در بخش‌های مختلف صنایع لاستیک و پلاستیک شامل مواد اولیه، محصولات ساخته شده و نیمه ساخته، کامپوزیت‌های پلیمری، ماشین‌آلات، تجهیزات و خدمات را به نمایش می‌گذارند.

برندهای مطرحی همچون نکو بهینه ماشین، البرز ماشین جی، البرز پلیمر سپاهان، همپار، کیمیاران، آوا پلیمر، پتروشیمی پتروپاک، نیرومند پلیمر، ماشین‌های تزریق پلاستیک پولاد و ماشین‌سازی پارسیان از استان‌های اصفهان، تهران، سمنان، البرز، یزد، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران و قزوین در یازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی اصفهان‌پلاست حضور خواهند داشت.

در کنار این نمایشگاه، برنامه‌های جانبی ویژه‌ای نیز پیش بینی شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری کارگاه انجمن صنایع پلاستیک و پلیمر اصفهان و برگزاری نشست تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات پلیمری اشاره کرد.

نمایشگاه «اصفهان‌پلاست» به عنوان نخستین نمایشگاه تخصصی لاستیک و پلاستیک کشور، از سال ۱۳۸۱ در شهر صنعتی اصفهان به صورت دو سالانه هدف‌گذاری شد. برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی از این دست، آوردگاهی از دانش، تجربه و توانمندی به شمار می‌آید که توسعه و ایجاد همکاری‌های مشترک از دستاوردهای با ارزش آن خواهد بود و علاوه بر آن، تبادل دانش و تجربه برای اقشار مختلف مرتبط با این صنعت، اعم از تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران، تولیدکنندگان، دانشگاهیان و دیگر آحاد متخصص جامعه از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

با عنایت به سیاست‌های کلی کشور در سال‌جاری به منظور حمایت از کالای ایرانی، رویکرد مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه و همچنین ستاد برگزاری، بیشتر ارائه تولیدات و توانمندی‌های داخلی بوده است.

یکی از محاسن اصفهان پلاست نسبت به دیگر نمایشگاههای استانی، حضور تعداد قابل توجهی مشارکت کننده از استان اصفهان در آن به شمار می‌رود. این استان به عنوان دومین استان صنعتی کشور، دارای بیش از ۹۰۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در زمینههای مختلف است که خوشبختانه در زمینه صنعت لاستیک و پلاستیک نیز تعداد قابل توجهی از فعالان این صنعت در زمینه ماشینسازی، مواد اولیه، محصولات نهایی در اصفهان فعالیت می‌کنند و امسال نیز شاهد حضور قابل توجه این واحدها در نمایشگاه اصفهان پلاست بوده‌ایم.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۹۷ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 367335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.