راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان آغاز شد

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اصفهان دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی شهر اصفهان شامل دانش آموزان و دانشجویان، کارگران و کارمندان، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون، اساتید، بازاریان و مقامات و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهر، صبح امروز در جشن شکوهمند چهل سالگی انقلاب اسلامی از مسیرهای هشت‌گانه از پیش تعیین شده به سمت میدان نقش جهان ( امام خمینی ) راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند.

مردم نصف جهان از ساعاتی پیش از شروع رسمی مراسم، همدلانه و شانه به شانه هم در صفوف مستحکم راهپیمایی حضور پیدا کردند تا با حضور غیورانه خود حماسه ای دیگر را در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی رقم بزنند.

راهپیمایی کنندگان شریف اصفهان در هوای سرد زمستانی ضمن تجدید با میثاق های آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، کوبنده‌تر از همیشه شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می دهند. «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» و « ۲۲بهمن ماه، یوم الله، یوم الله» از دیگر شعارهای مردم اصفهان در آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

همچنین دکور جایگاه این برنامه در میدان نقش جهان نیز توسط اداره کل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری اصفهان با نکات خاصی و با بهره‌گیری از نمادهای ارزنده و ارزشی طراحی و اجرا شده است.

 این دکور با تاسی از پرچم جمهوری اسلامی ترکیب‌بندی شده و در آن از طراحی‌های اسلیمی - ایرانی استفاده شده است. همچنین راس دکور با نام بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) مزین شده است.

کد خبر 367314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.