سه‌شنبه همه ما شماره ۹ خواهیم بود

در پی مصدومیت محمدرضا خلعتبری، باشگاه ذوب آهن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در دوران سخت مصدومیت کنار تو هستیم و امیدواریم بردی شیرین را به تو هدیه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا خلعتبری سه‌شنبه -۱۶ بهمن ماه-  در دقایق پایانی نخستین دیدار از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر مقابل نساجی مازندران در یک صحنه برای قطع کردن توپ ارسالی زمینی در آستانه دروازه نساجی، تکل بلندی زد که منجر به مصدومیت از ناحیه زانوی پای راست او شد؛ پس از گذشت شش روز از این اتفاق و تکرار آزمایش MRI، امروز –یکشنبه ۲۱ بهمن ماه- شریفیان‌پور، پزشک تیم فوتبال ذوب آهن پارگی رباط زانوی راست خلعتبری را تأیید کرد.

طبق اعلام شریفیان‌پور، خلعتبری چند هفته دیگر پای خود را به تیغ جراحی خواهد سپرد و سپس برنامه درمانی و تمرینی خود را با توجه به شرایطی که پزشک طراح و کادر فنی ذوب آهن تعیین خواهند کرد آغاز خواهد می‌کند.

پس از آن باشگاه ذوب آهن بیانیه‌ای در خصوص وضعیت محمدرضا خلعتبری منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

محمدرضا خلعتبری عزیز، سلام

چند هفته حضور دوباره تو در باشگاه خاطراتت کافی بود تا بار دیگر به ارزش‌های شخصیتی و فنی تو به عنوان یک بازیکن بزرگ پی ببریم.

در شرایطی که همه ما از حضور تو در ذوب آهن بسیار خوشحال بودیم، حادثه‌ای ناخوشایند، کام همه ما از همبازیان تو در ترکیب تیم ذوب آهن گرفته تا کادر فنی و اجرایی تیم، مجموعه باشگاه و هواداران و همه فوتبال دوستان اصفهان و ایران را تلخ کرد. حادثه ای که تلاش ستودنی و تعصب مثال زدنی‌ات به پیراهن سبز ذوب آهن به وضوح در آن متبلور بود.

آنچه مشخص است تو محمدرضای عزیز به سرعت به معالجه پای مصدومت خواهی پرداخت و تمریناتت را پس از بهبودی آغاز خواهی نمود تا بار دیگر شاهد حضور و هنرنمایی تو در مستطیل سبز باشیم؛ مطمئن باش تا بازگشت باشکوهت با پیراهن شماره ۹ ذوب آهن، همه ما پیراهن تو را به تن خواهیم داشت و بی صبرانه منتظر قدرت‌نمایی تو در برخورد با این مصدومیت خواهیم ماند.

سه شنبه میعادگاه ما خواهد بود برای بیان این موضوع که در دوران سخت مصدومیت کنار تو هستیم و امیدواریم بردی شیرین را به تو هدیه کنیم.

کد خبر 367265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.