شرکت فعالان گردشگری استان اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان امروز گفت: فعالان گردشگری استان اصفهان در دو بخش خصوصی و دولتی فعالانه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران مشارکت می‌کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون الهیاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران از تاریخ ۲۳ لغایت۲۶ بهمن ماه استان اصفهان حضور گسترده ای دراین نمایشگاه خواهد داشت.

وی در همین رابطه افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ همچنین نهادها و ارگانهای دست‌اندرکار گردشگری از شهرستانهای مختلف استان اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

الهیاری همچنین ادامه داد: امسال تلاش کرده ایم تا در این نمایشگاه هدفمند شرکت کنیم، لذا قصد داریم تا تمامی ظرفیتهای استان اصفهان را به صورت هدفمند و در راستای جذب گردشگر بیشتر در این نمایشگاه معرفی کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت :در این نمایشگاه تلاش کرده ایم تا مشارکت تمامی نهادها را جلب کنیم لذا در ابعادی گسترده، شهرداریها، دهیاری ها و تاسیسات گردشگری استان دوشادوش یگدیگر در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

وی در رابطه با اهداف حضور فعالان گردشگری استان اصفهان در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: اگر چه گردشگری دراستان اصفهان از گذشته تا کنون فعال بوده، لکن بسیاری از گردشگران و حتی فعالان گردشگری درسطح ملی و بین المللی اصفهان را به واسطه جاذبه های تاریخی آن می شناسند، با این وصف در این نمایشگاه تلاش می شود تا ابعاد مختلف ظرفیتهای گردشگری اصفهان درکنارجاذبه های تاریخی آن معرفی شود.

الهیاری اضافه کرد: ظرفیتهای مختلفی که دراین نمایشگاه معرفی می شود شامل: گردشگری فرهنگی، سلامت، ورزشی، گردشگری کودک، گردشگری الکترونیک، بومگردی و طبیعت گردی، گردشگری روستائی و آموزشی؛ هم‌چنین معرفی مسیرها و مقاصد جدید گردشگری و معرفی بسته های سرمایه گذاری گردشگری وبرگزاری نشستهای فعالان گردشگری، به ویژه سرمایه گذاران در این حوزه خواهد بود.

کد خبر 367263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.