۲۲ بهمن، روز پیوند امت و امامت است

شهرضا - نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۲ بهمن، روز پیوند امت و امامت و روز تجلی آرمان‌های متعالی امام و رهبری در اراده مردم است.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی همواره به عنوان رویدادی سیاسی تفسیر می‌شود، اما این واقعه مهم که بزرگترین رویداد قرن لقب گرفت، زمینه‌ساز بروز تحولات گسترده در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در داخل و خارج کشور بود.

وی دامه داد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشورهای غربی و در رآس آن‌ها آمریکا، با غارت منابع داخلی و حمایت از وزرا و مسئولان مورد تأیید خود، عملا اداره کشور را در دست داشتند و سران خودفروخته رژیم گذشته نیز با همه توان در خدمت منویات آنان بودند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیروزی نقلاب اسلامی به سادگی اتفاق نیفتاد، همه عناصر رژیم سابق و حامیان خارجی آنان از سال‌های نخست مبارزات امام خمینی(ره) با آن مبارزه می‌کردند و به همین دلیل مبارزان انقلابی در سخت‌ترین شرایط بر دشمنان پیروز شدند.

محمودی یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری عالی‌ترین مرجع جهان تشیع، دست غارتگر بیگانگان را از منابع قدرت و ثروت مردم ایران کوتاه و اقتدار و عزت ایرانیان را در سراسر جهان تضمین کرد.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی برجسته و بی‌نظیر بودند که در ابعاد مختلف علمی، فقهی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی و عرفانی، سرآمد دوران بودند و به همین دلیل توانستند اقشار مختلف مردم را به سوی خود جذب کنند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم مؤمن و مسلمان ایران از گذشته تا امروز در زمره ارادتمندان به اهل بیت(ع) بودند و علما و مراجع در بین آن‌ها از ارزش و احترام ویژه‌ای برخوردار بودند، بنابراین سخنان امام خمینی(ره) را با گوش جان شنیدند و به آن عمل کردند.

محمودی با بیان اینکه ۲۲ بهمن، روز پیوند امت و امامت و روز تجلی آرمان‌های متعالی امام(ره) و رهبری در اراده مردم است، اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی این روز وظیفه‌ای همگانی است و افراد باید بدون توجه به دیدگاه‌های سیاسی و نظرات مختلف با حضور در آن، حمایت خود را از آرمان‌های اسلام و انقلاب، نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته همواره با مشکلات و تهدیدات زیادی از سوی دشمنان مواجه بوده است، اما در این مدت درایت وتصمیم‌گیری‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و صبر و بصیرت مثال‌زدنی مردم، باعث غلبه بر مشکلات و تحریم‌ها شده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تحریم‌های اقتصادی گسترده آمریکا علیه جمهوری اسلامی، تنها بخشی از دسیسه‌های این کشور و سایر دشمنان انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته است، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب، این دوران نیز با سربلندی ملت ایران به پایان می‌رسد و آینده‌ای روشن و امیدبخش در انتظار همه است.

کد خبر 367254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.