۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
حال عمومی حسن اکلیلی خوب است

حسن اکلیلی بازیگر و هنرمند اصفهانی هفته گذشته در بیمارستان چمران عمل قلب باز انجام داد و اکنون حال عمومی این هنرمند خوب است.

مصطفی عبادتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص جراحی حسن اکلیلی اظهار کرد: شکر خدا حال عمومی این هنرمند اکنون خیلی خوب است و روز یکشنبه هفته گذشته در بیمارستان چمران دریچه قلب ایشان را عمل باز انجام دادند و تا چهارشنبه در icu بستری بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بخش بستری هستند و به امید خدا فردا یا پس از تعطیلات مرخص خواهند شد و خطر از ایشان رفع شد و حال عمومی این هنرمند و دوست عزیز خوب است.

عبادتی اضافه کرد: آقای اکلیلی علاوه بر اینکه یک هنرمند مردمی هستند زندگی و وقت خود را صرف امور خیریه و کمک به مردم می کنند و از مردم می خواهم هم برای آقای اکلیلی و هم برای کلیه بیماران دعا کنند که هر چه زود تر به خانواده بازگردند.

کد خبر 367206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضاکریمی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    3 0
    سلام امیدوارم این مرد بزرگ ایران زمین از دیار شهر شهید پرور اصفهان، مرد خاک صحنه برتن نشسته عرصه هنر بازیگری هرچه زودتر خوب بشود و به آغوش گرم خانواده برگردد واقعیت تا فهمیدم این مرد عزیز حسن آقا اکلیلی در بستر بیماری قلبی هستند بسیار ناراحت شدم جوری که اشک از چشمانم سرازیر شده و یک روز کامل دستم به کار نمیرفت والله این مرد بزرگ باید حالا حالاها در این شهر هنر هنرمندان سروری کند و سایه این مرد بالای سر خانواده و هنرمندان اصفهانی باشد انشاالله التماس دعا حق یار یاورتون باشد الهی