قهرمان جام باشگاه‌های اروپا به دنبال بیرانوند

دروازه‌بان اول تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس، با پیشنهاد یکی از تیم‌های مطرح اروپایی روبه‌رو شده است.

به گزارش ایمنا، علیرضا بیرانوند سنگربان اول تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا با درخشش در چهارچوب دروازه ایران، باعث شد تیم‌های زیادی او را زیر نظر بگیرند و عملکردش را بررسی کنند.

بیرانوند در خلال این رقابت‌ها پیشنهاد بزرگی از یکی از تیم‌های مطرح فوتبال انگلیس دریافت می‌کند که در کمال تعجب همگان، آن را رد می‌کند. ناتینگهام فارست انگلیس نام تیمی است که به جذب بیرانوند ابراز علاقه کرده بوده و پیشنهادی را ارائه می‌کند که گلر تیم ملی ایران دست رد به سینه آنها می‌زند.

دروازه‌بان پرسپولیس پیش از این هم اعلام کرده بود تنها در صورتی حاضر است لژیونر شود که پیشنهادی از یکی از ۵ لیگ معتبر جهان یعنی لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا، لالیگا اسپانیا، لاشامپیونه فرانسه و بوندس‌لیگای آلمان داشته باشد.

ناتینگهام فارست یکی از تیم‌های ریشه دار و قدیمی انگلیس محسوب می‌شود که پیش از این توانسته بود کریم انصاری‌فرد را جذب کند. این تیم تا به حال دو بار توانسته به عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا دست پیدا کند. ناتینگهام در حال حاضر در چمپون شیپ و در رده ۱۲ جدول قرار دارد. به هر حال به نظر می‌رسد بیرانوند پیشنهاد این تیم را رد کرده و تا پایان فصل جاری در جمع سرخ‌پوشان تهرانی باقی خواهد ماند.

کد خبر 367146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.