حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی محکم به دشمنان است

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی محکم به خیانت‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان با تاکید بر ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهارکرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی محکم به خیانت‌ها و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار توطئه کردند که حضور مردم در راهپیمایی، ایستادگی برای نظام و مقاومت در برابر دشمنان را نشان می‌دهد و تلاش‌های پیاپی دشمنان برای براندازی نظام را ناکارآمد و بدون نتیجه نشان می‌دهد.

امام جمعه تیران‌وکرون ادامه‌داد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب، بنیانگذار انقلاب و شهدا خواهد بود که سبب امیدواری برای نظام و مایه ناامیدی برای دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایران در شرایط مختلف بین المللی همواره پایبند به قانون بوده اما طرف های مقابل قانونی‌شکنی کرده‌اند، تصریح‌کرد: در تعهدنامه برجام، ایران به صورت شفاف متعهد به فعالیت‌هایی شد که همه آن‌ها را نیز انجام داد اما در برابر این اخلاق متعهدانه، کشورهای مقابل بی توجهی کردند و شفافیت در عملکرد نداشتند.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه کشورهای اروپایی نیز متعهد به قول‌های خود نیستند، یادآورشد: برای کانال مالی که ایجاد شده این کشورها شرط و شروط زیادی را آورده اند که همواره اهداف خود را دنبال می کنند و دلسوزی برای ما ندارند.

وی توجه رییس جمهور و وزیر امور خارجه به منافع ملی را قابل تقدیر دانست و گفت: سران کشور مواضع خوبی نسبت به دفاع از سرمایه های کشور در برابر دیگر کشورها داشته اند و در برابر بی‌تعهدی نسبت به برجام، دفاع و موضع‌گیری خوبی وجود داشته است.

امام جمعه تیران به روز نیروی هوایی و تلاش‌های این سازمان اشاره کرد و گفت: نیروی هوایی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت خوبی داشته اند و فرصت‌های طلایی را برای کشور با دست یابی به تکنولوژی‌های روز به وجود آورده اند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های خاص و پیشرفت این یگان نظامی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن جواب محکمی را به دشمنان داده و پایگاه‌های هوایی برای حفظ اقتدار نظام، توسعه یافته است.

کد خبر 367138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.