حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشانه بیعت با امام و شهداست

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ضریب امنیتی کشور را بالا می‌برد زیرا دشمن حضور مردم را تحلیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز(جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان ضمن قدردانی از شرکت مردم ولایت مدار در یادواره شهدای شهرستان اظهار کرد: حفظ نظام، حمایت از رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه از وصیت شهدا است.

وی با اشاره به این‌که در آستانه ۲۲ بهمن‌ماه سالروز چهلمین سال پیروزی نهضت شکوهمند ملت ایران قرار داریم، افزود: ۲۲ بهمن ماه یادآور روزی است که مسیر تاریخ اسلام تغییر یافت و تاثیرات بسیار مهم و برگشت ناپذیری در تاریخ به یادگار گذاشت.

امام جمعه گلپایگان گفت: با رهبری امام و حضور مداوم و گسترده  مردم در صحنه‌های مختلف، چهل سال از انقلاب گذشت و وارد دهه پنجاه انقلاب می‌شویم،  نگاه امام به پیروزی انقلاب یک نگاه  قدسی و فرا زمینی است.

وی با بیان این‌که تعبیر امام از پیروزی انقلاب اسلامی آشکار شدن نعمت بزرگ الهی بود، افزود: جریان حق  همواره از ابتدای خلقت بشر بوده است و امروز به نقطه‌های اوج روشن خود رسیده است.

کرامتی افزود: ممکن است جریان باطل در یک دوران خاص قدرت ظاهری بگیرد، اما جریان حق بر جریان باطل غلبه می‌کند.

وی گفت: یکی از برکات بزرگ نظام الهی این است که مردم سرنوشت کشور را خودشان تعیین می کنند، مردم با شرکت در پای صندوق‌های رأی حرف خود را می‌زنند، خبرگان، رییس جمهور، نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا؛ با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه آمریکایی‌ها شیطنت می‌کنند اما چهار چوب‌های قانونی و بصیرت و آگاهی مردم اجازه نخواهد داد دشمن تاثیر بگذارد، گفت: با بصیرت و آگاهی در صحنه‌ها حضور به هم برسانید.

وی گفت: ۲۲ بهمن روز تجلی وحدت است و با حضور خود به دشمن پیام می‌دهیم که از نظام حمایت می‌کنیم، حضور مردم در صیانت و حفاظت نظام تاثیرگذاری دارد.

کرامتی تصریح کرد: امروز حفظ نظام از اوجب واجبات است، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ضریب امنیتی کشور را بالا می‌برد، زیرا دشمن حضور مردم را تحلیل می‌کند، میعادگاه مردم و مسؤلان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن است.

کد خبر 367133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.