سامانه ناپایدار مهمان اصفهان می‌شود

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: نقشه‎های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی از امروز بر آسمان استان است که فعالیت خود را از مناطق غربی آغاز خواهد کرد.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار از امروز بر آسمان استان است که بر این اساس برای اکثر نقاط استان وزش باد نسبتاً شدید و برای مناطق غربی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی کیفیت هوای استان اصفهان افزود: فعالیت این سامانه طی روزهای شنبه و یکشنبه بر روی استان ادامه خواهد داشت. بنابراین برای اکثر نقاط استان بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

کریمیان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا سه تا شش درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی، منطقه فردوگاه با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 367120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.