پیام رییس بنیاد شهید به مراسم میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر کشور

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: مراسم سراسری میهمانی لاله‌ها و گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در دهه مبارک فجر نمادی از تجدید میثاق قلبی با کسانی است که با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی برای کشور بالندگی، اقتدار و غرور آفریدند.

به گزارش ایمنا، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه‌تعالی

سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا

 تکریم و پاسداشت مقام شهیدان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تلاشی مقدس است در زنده نگاه داشتن یاد بزرگ‌مردان و شیرزنانی که نامشان بر تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره می‌درخشد. شهیدان والامقام با روحیه رشادت طلبی خویش نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و ضامن بقای نظام و کشور در برابر توطئه‌های دشمنان در دوران دفاع مقدس و پس‌ از آن بودند و به‌این‌ترتیب پرچم آزادی و استقلال ایران اسلامی را برافراشتند. چنانکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: «هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و افق‌های تازه آشکار می‌گردد و فراز و نشیب‌های این راه پرافتخار نمایان‌تر می‌شود، ارزش جانبازی شهیدان جلوهٔ بیشتر می‌یابد. آنان با خون خود بنیان این سازهٔ عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند».

برگزاری مراسم سراسری میهمانی لاله‌ها و گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، در دهه مبارک فجر نمادی از تجدید میثاق قلبی است با آنان که گنجینه‌های عظیمی هستند که با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی برای کشور بالندگی، اقتدار و غرور آفریدند.

ازاین‌رو ضمن بزرگداشت مقام والای تمامی شهدا و ایثارگران، با گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا که نمادی ملموس از فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است، ذره‌ای از دِین خود را به شهدا و خانواده‌های معظم ایشان ادا می‌کنیم و مقام شامخ تمامی خانواده‌های صبور و مؤمن شهدا و ایثارگران معظم را ارج می‌نهیم.

کد خبر 367116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.