راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند

در پایان روز نخست رقابت‌ها، چهار نفر راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات اسکواش رنکینگ بین‌المللی اصفهان نشنال کلوز بانوان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین دوره مسابقات اسکواش نشنال کلوز بانوان کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از –پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه- به مدت دو روز با حضور ۲۴ اسکواش‌باز از استان‌های تهران، یزد، کیش، گلستان، مرکزی، آذربایجان شرقی، فارس و اصفهان در آکادمی اسکواش شهیدنصر اصفهان آغاز شد.

در پایان روز نخست این رقابت‌ها راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد. آرزو موسوی‌زاده، فرشته اقتداری، غزال شرف‌پور و ستایش پزشکی بازیکنانی هستند که توانستند با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه‌نهای این دوره از مسابقات صعود کنند.

در روز دوم و پایانی این مسابقات که –جمعه ۱۹ بهمن ماه- برگزار می‌شود، فرشته اقتداری و ستایش پزشکی با هم به رقابت می‌پردازند و آرزو موسوی زاده و غزال شرف‌پور به مصاف هم می‌روند.

جایزه این مسابقه شش میلیون تومان است که بین چهار نفر برتر تقسیم می‌شود؛ مسابقه نشنال کلوز بانوان اصفهان دارای بالاترین امتیاز داخلی است که طی دو  سال گذشته نیز اصفهان به صورت متوالی میزبان این مسابقات در بخش بانوان بوده است.

کد خبر 367092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.