محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از ممنوعیت توقف هر گونه وسیله نقلیه در خیابان‌های منتهی به میدان امام(ره) اصفهان از ساعت پایانی امروز تا پایان مراسم راهپیمایی خبر داد.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای برگزاری با شکوهتر مراسم راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اقدام به برقراری محدودیت‌های ترافیکی در شهر اصفهان می کند.

وی افزود: بر این اساس از توقف هر گونه وسیله نقلیه تا پایان مراسم راهپیمایی در طول خیابان های استانداری، حافظ، نشاط و سپاه ممنوع بوده و در صورت پارک، توسط خودروبر به پارکینگ ها انتقال داده می شوند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان افزود: از ساعت شش صبح روز ۲۲ بهمن نیز تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان های استانداری، سپاه، میدان امام حسین(ع) و حافظ ممنوع است.

وی از محدودیت‌های ترافیکی در تقاطع هشت بهشت- استانداری ، خیابان بهشتی نژاد، میدان امام حسین(ع) به سمت خیابان سپاه، زیر گذر میدان امام علی(ع) به سمت تقاطع شکرشکن، میدان احمد آباد به سمت تقاطع شکرشکن، تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین(ع)، طیب ، مسجد سید، باغ گلدسته و پاسداران خبر داد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان اضافه کرد: با هماهنگی شهرداری اصفهان محل پارک اتوبوس ها در خیابان های آیت الله خوانساری، پاسداران، نشاط و شمس آبادی و محل پارک موتورسیکلت ها نیز در بلوار وسط خیابان هشت بهشت، پارکینگ جنب بانک ملی خیابان سپاه و خیابان حافظ در نظر گرفته شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: به همین منظور در تمامی شهرستان های استان نیز محدودیت های ترافیکی مقطعی در مسیرهای راهپیمایی امت حزب الله اجرا می شود.

سرهنگ رضایی ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور اصفهان برای شرکت در مراسم با شکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: از شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را به عمل آورده و حتی المقدور از آوردن خودروی شخصی خود به مسیرهای اعلام شده پرهیز کنند.

کد خبر 367055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.