فجر فاطمی در ۳۴۵ بقعه متبرکه اصفهان برگزار می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه فجر فاطمی در جوار حرم مطهر ۳۴۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان اصفهان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های ایام دهه فجر امسال با سال قبل، همزمانی با ایام فاطمیه است که در این راستا برنامه‌ها با محوریت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر با عنوان فجر فاطمی، افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی دینی و برگرفته از آموزه‌های دینی، اهل بیت(ع) و قیام امام حسین(ع) است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و به خصوص الگوی عملی زندگانی حضرت فاطمه(س)، تصریح کرد: ما باید از این اسوه‌های برای دفاع از حریم امامت، ولایت فقیه و حکومت اسلامی با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان استفاده کنیم.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با هدف استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان جهت نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته امسال برنامه‌هایی از جمله؛ خیمه‌های انقلاب اسلامی، محافل انس باقرآن کریم، غبارروبی حرم مطهر ۴۰ بقعه متبرکه، برپایی مراسم ادعیه خوانی در جوار حرم طهر ۶۰ امامزاده عظیم الشان، اکران فیلم‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی در اماکن متبرکه، برپایی ۴۰ سلسله مباحث نمایشگاهی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در جوار بقاع متبرکه استان، برپایی ایستگاه های صلواتی، برپایی ایستگاه های مشاوره سلامت، برنامهریزی اسفاده از سخنرانان مجرب کشوری و استانی و...  به صورت ویژه در جوار حرم مطهر ۳۴۵ بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان برگزار می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همچنین به صورت نمادین نیز ۴۰ نهال مثمر در جوار بقاع متبرکه‌ای که امکان کاشت درخت آنان مهیا است، کاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها با همکاری و مشارکت ۴۰ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۳۳۰ مبلغ بومی در جوار بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان اجرا می شود.

کد خبر 367049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.