کلنگ ساخت پژوهش سرای دانش آموزی بادرود، به زمین زده شد

نطنز- صبح امروز(سه شنبه) در مراسمی با حضور استاندار اصفهان کلنگ ساخت پژوهش سرای دانش آموزی بادرود، به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل سالگی انقلاب با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان و مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان کلنگ پژوهش سرای دانش آموزی بادرود به زمین زده شد.

پژوهش سرای دانش آموزی بادرود در زمینی به مساحت ۸۴۰ مترمربع و زیر بنای ۱۵۰۰ مترمربع در دو طبقه با مشارکت خیران احداث می شود.

 عملیات اجرایی این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال، آغاز خواهد شد.

محمد اعتدادی، مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان با قدردانی از همت خیران مدرسه ساز برای احداث این پژوهش سرا گفت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه‌های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه نقش عمده‌ای که خیران مدرسه‌ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند، غیرقابل انکار است، گفت: اگر خیران نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نمی شدند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده‌ای در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه می‌شد و شرایط ایده آل امروز حاکم بر فضای مدارس نبود.

مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: خیران مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی است.

همچنین در ادامه سفر استاندار اصفهان به بادرود، احداث جاده آنتنی خالدآباد به محور ترانزیت بادرود – کاشان به طول ۲.۵ کیلومتر کلنگ زنی شد.

به گزارش ایمنا، استاندار اصفهان در بدو ورود با ادای احترام به مقام شهدای گمنام و برای عرض احترام به آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) رفت.

کد خبر 367047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.