بیش از ۲۲ هزار پروژه در کشور افتتاح می‌شود

کاشان - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، از افتتاح ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه شاخص در کل کشور همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایمنا از شهرستان کاشان،  مهدی جمالی نژاد در حاشیه آیین بهره برداری و عملیات آغاز به ساخت چهار طرح عمرانی خدماتی شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد پروژه در قالب ابر پروژه و پروژه‌های بزرگ و کوچک با اعتباری بیش از ۳۰ هزار میلیارد اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال بهمن متفاوتی را تجربه می کنیم و علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی پروژه‌های بسیار ارزشمندی را افتتاح کردیم، افزود: در استان اصفهان نیز ۱۲۷۹ پروژه بسیار ارزشمند با اعتبار دو هزار و ۶۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: علاوه بر این طرح ها در سطح کشور عملیات اجرای ۴۰ هزار پروژه جدید زود بازده و کم هزینه نیز در تمام روستاها و شهرهای کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به کمک به روستاها و شهرهای کوچک ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات را در دستور کار قرار داده‌ایم و توجه ویژه به روستاها و شهرهای کوچک با اجرای ۴۰ هزار پروژه کم هزینه و زوده بازده را وزارت کشور در دستور کار دارد.

جمالی نژاد، افزود: ۴۰ پروژه شهرداری کاشان نیز با بیش از ۴۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها نشاط، شادابی و پویایی را در شهر، استان و کشورمان داشته باشیم.

کد خبر 367046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.