آقای مسئول! بذار زندگیمون رو بکنیم

در برهه حساس کنونی که همه بخاطر حذف تیم ملی ایران از جام ملت های آسیا و صحبت کردن جواد خیابانی به ۲۶۳ زبان زنده و نیمه جان دنیا، اعصاب نداشتند، آب زاینده رود به سمت اصفهان حرکت کرد و بی اعصابی ها را شست و برد. همه ریختند دور و بر رودخانه.

به گزارش ایمنا، یکی از مسئولین گفت خدا را شکر کنید همه چیز در کشور موجود هست، حالا اینکه قدرت خرید ندارید بحث دیگریست. از این جمله، خوشحالی همه دو چندان شد.

برای دیدن زاینده رود ترافیک وسایل نقلیه و آدم ها بیداد کرد. هوا آلوده تر شد. عده ای از مردم خیلی خوشحال و شاد شدند (که این از نظر مسئولان اصلا چیز خوبی نیست) بعضی از کشاورزان هم معترض شدند چطور آب برای کشاورزی ما نیست ولی برای تفریح و گردش هست؟ بعد یک عده دیگر یادشان افتاد؛ ای داد بیداد ما  تالاب گاوخونی هم داریم (یا داشتیم).

شرکت های خودرو سازی قیمت هایشان را باز هم افزایش دادند. چندتا از مسئولین گفتند همه باید بیشتر دستاوردها را بگویند نه دو سه تا نقطه ضعف که مثل چرک کف دست می ماند.

قطر بعد از قهرمانی تیم ملی‌شان، به اندازه کسری بودجه دولت ایران به بازیکنانش پاداش داد. چندین بنای تاریخی و چندین نوع حیوانِ در خطر انقراض دیگر هم از بین رفتند. بس است یا باز هم بگویم؟

(( آقای مسئول! لطفا اون شیر فلکه اصلی رو ببند بذار زندگیمون رو بکنیم.))

شماره هفدهم خطشه را اینجا بخوانید.

کد خبر 367035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.