ساخت ۴ زمین چمن مصنوعی در سمیرم

سمیرم- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم گفت: با پیگیری‌های انجام شده مجوز ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در hdk شهرستان را دریافت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، سیدمحمدرضا فلسفی در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان قهرمان سمیرمی اظهار کرد: ورزشکاران یکی از اصلی‌ترین پایه‌های یک جامعه به حساب می‌آیند که اهمیت آن‌ها امروزه بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات نماینده شهرستان سمیرم در رابطه با دریافت بودجه و تسهیلات ورزشی برای شهرستان افزود: در سال جاری خوشبختانه موفق به دریافت مجور تاسیس چهار میدان چمن مصنوعی nv شهرستان شده‌ایم.

فلسفی خاطرنشان کرد: دو چمن مصنوعی در شهر سمیرم و دو چمن مصنوعی دیگر در سایر نقاط شهرستان ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: یکی از چمن‌های مصنوعی شهرستان برای تمرین و دیگری برای مسابقات خواهد بود که چمن تمرین را پس از احداث به عنوان چمن مصنوعی ویژه بانوان قرار خواهیم داد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد از خواهران ووشوکار منصوریان که موفق به کسب مقام‌های جهانی شده بودند نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 366998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.