مسائل و مشکلات کلان کشور مردم را ناراحت کرده است

سمیرم- نماینده شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلات موجود در سطح کلان کشور خُلق مردم را تنگ کرده و موجب ناراحتی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، اصغر سلیمی در حاشیه افتتاحیه خانه ورزش روستایی "هست" و مسجد حضرت ابوالفضل این روستا اظهار کرد: مسائل و مشکلات موجود در سطح کلان کشور خُلق مردم را تنگ کرده است.

نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران به خوبی می‌دانند که با این مسائل و مشکلات چگونه باید برخورد کنند و در این مسیر خدمات جمهوری اسامی را نادیده نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: باید همه بدانند که پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاوری، پزشکی و ... داشته‌ایم تا جایی که تا قبل از انقلاب تعداد کمی یا به ندرت روستاهای ما دارای گاز و برق بوده اند اما امروزه با استعانت خداوند و تلاش‌های مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۹۹ درصد روستاهای کشور تمامی امکانات را دارا بوده و از آن استفاده می‌کنند.

سخنگوی کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: با توجه به پیگیری ها و همکاری مسئولان کشوری و استانی طرح های خوبی در شهرستان در حال انجام بوده که در سال آینده شاهد افتتاح آن ها خواهیم بود.

سلیمی با اشاره به جاده خروجی سمیرم به سمت حنا گفت: طرح تعریض سازی، اصلاح و دوبانده شدن این مسیر تا گردنه بانه سمیرم در حال بررسی بوده و به زودی به نتایج خوبی خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای ناحیه صنعتی "هست" افزود: بحث تامین آب شرب این ناحیه در مرحله مناقصه بوده وبه زودی اجرایی خواهد شد.

سلیمی در همین رابطه خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن این طرح و راه افتادن کارگاه های این ناحیه اولویت به کار گیری کارگران ابتدا از بومیان روستای هست و شهرستان است.

این مقام مسئول با اشاره به صحبت های وزیر امور خارجه آمریکا در رابطه با شکست ایران در برابر سیاست ها آمریکا متذکر شد: باید به مایک پومپئو بگوییم آن کسی که در این مسیر شکست خورده است شما هستید که امروز دنیا شاهد خروج  شما از سوریه و عراق است  و دیگر جایی برای حضور در منطقه برایتان باقی نمانده است.

کد خبر 366954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.