استقبال ۱۱ هزار اصفهانی از جشنواره فیلم فجر

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر گفت: همه فیلم‌هایی که امروز (روز چهارم جشنواره) اکران می‌شود با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است.

محمد پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همه فیلم‌هایی که امروز (روز چهارم جشنواره) اکران می‌شود با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده به طوری که تمام بلیت های «ماجرای نیمروز ۲» کمتر از یک ساعت فروخته شده است.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر ادامه داد: با توجه به استقبال مردم به دنبال آن هستیم تا در روزهای آینده سانس فوق العاده ای برای فیلم "ماجرای نیمروز۲" اختصاص دهیم تا افرادی که نتوانستند بلیت تهیه کنند، از تماشای این فیلم محروم نمانند.

وی درباره فروش بلیت‌ها تا به امروز گفت: سانس رایگان دانش آموزها تا روز سه شنبه حدود هزار و ۶۰۰ نفر نفر مخاطب داشته است و در بخش اصفهان تا امروز حدود چهار هزار و ۳۰۰ نفر مخاطب داشته‌ایم همچنین تعداد بلیت‌های فروخته شده تا این لحظه ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر و تعداد مخاطبان سانس ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه حدود دو هزار و ۱۰۰ نفر بوده است.

پناهی با اشاره به برنامه های امروز در سیتی سنتر گفت: امروز پردیس سینمایی اصفهان میزبان علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم "مردی بدون سایه" خواهد بود.

به گزارش ایمنا، امروز در جشنواره فیلم های "ایده اصلی"،‌ "ماجرای نیمروز۲"، "درخونگاه"،‌ "بنفشه آفریقایی"،‌ "خون خدا" و "آشفته گی" اکران خواهد شد.

کد خبر 366945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.