بی انصافی است که همیشه از نقص‌ها سخن بگوییم

استاندار استان اصفهان گفت: بی انصافی است که همیشه از نقص‌ها سخن بگوییم؛ انقلاب ما باهیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست و همین باعث ایجاد تحریم های ظالمانه علیه ایران شده و سخترین شرایط را برای ملت ایران رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی پیش از ظهر امروز چهارشنبه-۱۷ بهمن- در بازدید از شهرستان فریدون شهر اظهار کرد: قیاس یکی از روش های شناخت است و ما برای پی بردن به دستاوردهای انقلاب باید وضعیت کنونی را با قبل از انقلاب قیاس کنیم.

وی افزود: در حال حاضر نعمت انقلاب، رهبری و جانبازان را داریم و باید به داشته‌های خود بیاندیشیم؛ باید بدانیم قبل از انقلاب وضعیت سلامت و بیمارستان‌های ایران به چه شکل بود و اکنون چگونه است.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: بنابراین بی انصافی است که همیشه از نقص‌ها سخن بگوییم؛ انقلاب ما باهیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست و همین باعث ایجاد تحریم های ظالمانه  علیه ایران شده و سخترین شرایط را برای  ملت ایران رقم زده است.

وی افزود: امروز کسی مشکلات معیشتی مردم را کتمان نمی‌کند، اما مشکلات موجود به این معنا نیست که دولت و دولتمردان نسبت به مشکلات بدون فکر باشند. ما باید تلاش کنیم در جهت رفع مشکلات مردم کار کنیم.

تنها مطالبه‌گر بودن سودی ندارد

رضایی خاطر نشان کرد: دولتمردان با تمام تلاش خود پیگیر مشکلات هستند، اما به  هر مشکلی که می نگریم آثار تحریم های ظالمانه در آن احساس می‌شود؛ گاهی اوقات اینکه تنها مطالبه گر باشیم سودی ندارد، باید تدبیری اندیشیده شود.

استاندار اصفهان گفت:باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکلات استفاده بهینه کرده و تلاش کنیم با همدلی و همکاری در جهت رفع مشکلات و معضلات مردم گام برداریم و از همه مهمتر با مردم برخورد صادقانه داشته باشیم.

بخشنامه‌ها برای آسان کردن کار مردم است

وی افزود: کشور ما فرصت های زیادی را از دست داد، متاسفانه در طول ٨ سال دولت کذایی قبل، دلارها و سرمایه های زیادی از کشور خارج شد که می‌توانست زمینه ساز بسیاری از پیشرفت ها در این کشور باشد.

رضایی با اشاره به پتانسیل های فریدونشهر در حوزه دامداری خاطر نشان کرد: در مباحثی همچون دامداری سنتی می‌توان دام‌ها را جمع آوری و شرکت های سهامی خاصی برای این امر ایجاد کرد تا مشکلات به وجود آمده رفع شود.

استاندار اصفهان افزود: بخش نامه‌ها و مقررات برای آسان کردن کار مردم است نه برای دشوار کردن کار آنها! بانک‌ها هم به این منظور ایجاد شده‌اند که مشکلات مردم را رفع کنند و بنابراین برای رفع مشکلات این شهرستان هر اقدامی که لازم باشد، انجام می شود.

کد خبر 366937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.