بهره‌برداری از ساختمان جدید ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی کاشان

کاشان - مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از برگزاری آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید ایستگاه یک آتش‌نشانی با عنوان «شهدای دفاع مقدس» در ۱۸ بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، محمدمسعود چایچی، در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید ایستگاه شماره یک همراه با رونمایی از خودروی مجهز است و ایستگاه دو منظوره اطفاییه و امداد و نجات در جهت انتقال ایستگاه قدیمی و فرسوده در عرصه‌ای به مساحت یک‌هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی مساحت ساختمان جدید آتش نشانی را ۸۰۰ متر مربع عنوان کرد و افزود: برای تملک ساختمان ایستگاه مبلغ شش میلیارد ریال و برای تکمیل ساختمان حدود دو میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: ایستگاه شماره یک قسمت وسیعی از محدوده شمال کاشان را در صورت بروز حوادث تحت پوشش قرار داده و خدمات ارائه می‌دهد.

خداحافظی با ایستگاه‌های فرسوده و غیرمقاوم در کاشان

چایچی، با بیان اینکه مدیریت بحران شهرستان برای مقاوم‌سازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی باید هرچه سریع‌تر اقدام کند، گفت: به زودی ایستگاه‌های فرسوده و غیرمقاوم آتش نشانی کاشان به ساختمان ایستگاه شماره یک سازمان واقع در خیابان امام خمینی(ره) نقل مکان خواهند کرد و دیگر ایستگاه‌ها نیز باتوجه به فرسودگی و قدمت بیشتر در اولویت این رویکرد قرار گرفته‌اند.

وی، با بیان اینکه تجهیز سازمان به امکانات مدرن و استاندارد در زمان بروز حوادث نقش موثری در راستای مقابله با بحران‌ها و خطرات خطرات احتمالی دارد، عنوان کرد: بالا بردن سرعت خدمات‌دهی از ضروریاتی است که شهرداری باید به آن توجه کند.

چایچی با تاکید بر افزایش نیروهای جوان و متخصص در سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: با توجه به افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی و بازنشسته شدن برخی از کارکنان این سازمان جذب نیروهای جوان و متخصص باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 366928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.