ایران در شرایط سخت پیشرفت‌های چشمگیری داشته است

تیران-نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: پیشرفت‌های کشور ایران در شرایط سخت تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده در جمع مدیران و کارکنان ادارات این شهرستان به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حوزه نظامی، اقتصادی، علمی، فناوری های نوین و دارویی کشور ایران رشد زیادی داشته و توانسته در رقابت های بین المللی موفقیت‌هایی نیز داشته باشد که این پیشرفت‌های کشور در شرایط سخت تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام رقم خورده است.

وی افزود: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دائما در حال توطئه و کارشکنی هستند و تحریم‌های متفاوت آن ها نیز همواره وجود داشته، اما با وجود چنین وضعی پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم و در عرصه کشاورزی به خودکفایی در بخش‌های زیادی رسیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: صادرات تولیدات کشاورزی و صنعتی نمونه‌ای از پیشرفت‌های ایران است که در بخش‌های مختلف کشور علاوه بر تامین نیاز کشور، صادرات نیز انجام و منفعت اقتصادی برای کشور به همراه دارد.

وی با انتقاد از سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات تصریح‌ کرد: پیشرفت‌های کشور را نباید نادیده گرفت بلکه این پیشرفت‌ها با وجود جنگ و تحریم رقم خورده و بسیاری از کشورها برای جبران خسارت‌های جنگی خود و بهبود و رفع مشکلات کشورشان سال‌ها وقت صرف کرده‌اند.

حجت الاسلام کوچک زاده با اشاره به نابسمانی در کشور عراق به دلیل جنگ یادآور شد: کشور ایران پس از جنگ وضعیت مناسبی پیدا کرد، اما بسیاری از کشورها همچون عراق همچنان وضع خوبی ندارد که کارشناسان این نابسمانی را ناشی از جنگ زدگی می‌دانند.

وی با بیان اینکه باید در مسیر پیشرفت کشور همه تلاش کنند، گفت: برای ادامه مسیر انقلاب نیاز به مشارکت همگانی است تا با مدیریت جهادی و عزم عمومی مسیر پیشرفت با سرعت بیشتر طی شود و تحول جهانی در دنیا ایجاد کنیم و اهداف انقلاب را محقق کنیم.

وی افزود: تاکنون انقلاب اسلامی برای آزادی و استقلال کشورهای مظلوم عالم الگو بوده و محور تحول‌های جهانی شده است و دشمنان از پیشرفت‌های نظام هراسان هستند.

کد خبر 366859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.