افتتاح و آغاز ۴۰ پروژه شاخص در حوزه راهداری اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی عملیات اجرایی و افتتاح ۴۰ پروژه شاخص درحوزه های راهداری، حمل و نقل و فنی و نظارت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری اظهار کرد: در چهل سال اخیر صنعت حمل ونقل جاده ای، شبکه راه ها، ایمنی و ماشین آلات رشد و توسعه داشته است.

وی افزود: با همت و تلاش کارکنان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حوزه نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از افتتاح دو پروژه شاخص ایمنی در حوزه اداره ایمنی و حریم راه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: پروژه ایمن سازی آزادراه ذوب آهن به وسیله حفاظ بتنی مفصلی و نیز روشنایی محور قدیم نطنز در محدوده روستای یحیی آباد و طرق‌رود از جمله پروژه های شاخص این حوزه به شمار می آید.

خضری تصریح کرد: پنج دستگاه ماشین آلات و تجهیزات جدید راهداری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خریداری شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی بهره برداری از یک دستگاه توزین حین حرکت را از پروژه‌های قابل افتتاح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان برشمرد و گفت: افتتاح یک مجتمع خدماتی، رفاهی در محور نایین- یزد، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کاروانسرای مادرشاه و افتتاح دومین مرکز اسقاط استان اصفهان نیز از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 366810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • از شهر طرق رود IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    0 0
    به نام خدا باسپاس از دوسال پیش قرار بود راه کاشان -نطنز -طرق به مورچه خورت وبالعکس از مجتمع هسته ای شهید احمدی روشن تا نطنز واز آنجا به طرق رود وتا مورچه خورت به لحاظ محور گردشگری وترانزیتی دوبانده شود،ظاهراً در عمل هنوز اتفاقی نیفتاده است؛چرا؟