تماس بیش از ۴ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷

در هفته‌ای که گذشت شهروندان چهار هزار و ۶۶۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند که به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده سه هزار و ۷۳۸ تماس نیز از سوی کارشناسان این اداره با شهروندان برقرار شده است.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت چهار هزار و ۶۶۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۳۲ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸ درصد، ۳۳۶ تماس معاونت عمران معادل ۸ درصد و ۸۰ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۵۷۱ مورد از قبیل ترکیدگی تاسیسات فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز، رفع خطر برای تردد وسایل نقلیه به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شدکه بازتاب آن رضایتمندی ۸۶ درصدی شهروندان بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۷۳۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۶۱۹ مورد مشاوره ازجمله اطلاعاتی درمورد برنامه‌های فرهنگی شهرداری و شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 366796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.