۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
جو اصفهان آرام می‌شود

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: نقشه‎های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی سه روز آینده بر آسمان استان است.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی پایدار بر آسمان استان حاکم می‌شود که بر این اساس  آسمان کمی تا قسمتی ابری و در مناطق شرقی نیز افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی کیفیت هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در مناطق شرقی ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران از خوروبیابانک با ۰.۵ میلی متر باران و آب حاصل از برف گزارش شده است.

کریمیان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا یک تا دو درجه سانتی‌گراد در سردترین ساعات کاهش می‌یابد بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با ۱۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و کاشان با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 366787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.