افتتاح دو واحد صنعتی با اشتغالزایی ۶۹ نفر در خوانسار

خوانسار- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: با افتتاح طرح واحد صنعتی بسته‌بندی مواد عذایی و تولید لامپ کم مصرف زمینه اشتغال ۶۹ نفر در خوانسار فراهم می‌شود.

علی نجاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار با بیان اینکه در دهه فجر دو پروژه صنعتی در شهرستان خوانسار به بهره‌برداری می‌رسد اظهار کرد: طرح توسعه واحد غذایی جواهری در زمینه تولید انواع کاکائو، ژله آماده، انواع شیرینی و فرآورده قنادی سنتی افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای توسعه این واحد بسته بندی مواد غذایی ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با توسعه این طرح زمینه اشتغال ۴۴ نفر فراهم می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: یک واحد صنعتی تولید انواع لامپ کم مصرف با اعتبار یک میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: تولید این واحد صنعتی لامپ کم مصرف از نوع سی اف ال، اف تی ال، ال ای دی و هالوژن و چراغ‌های خیابانی و پروژکتور است که از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده با افتتاح این پروژه اشتغال ۲۵ نفر ایجاد می‌شود.

نجاتیان گفت: در حال حاضر ۲۵ واحد صنعتی در زمینه نساجی، غذایی، صنایع پیش تنیده و شیمیایی در شهرستان مشغول فعالیت هستند که زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی دیگر واحد صنعتی در زمینه غذایی، بهداشتی، تولید ورق ام دی اف در دست بهره‌برداری است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: شرکت فراز باتری در شهرک صنعتی خوانسار سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با افتتاح این کارخانه زمینه اشتغال ٣٧٠ نفر در این صنعت ایجاد می‌شود و مشکل بخش عظیمی از اشتغال شهرستان رفع خواهد شد.

نجاتیان اضافه کرد: در هفته اخیر مدیران شرکت فراز باتری به همراه یک تیم فنی ایتالیایی به منظور بررسی موقعیت کارخانه تولید باتری با فرماندار خوانسار دیدار و گفت‌وگو داشتند و در این دیدار فرماندار در زمینه تسریع در نصب ماشین آلات و استفاده از تکنولوژی مدرن روز به سرمایه‌گذار تأکید کرد.

کد خبر 366740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.