رانندگان تاکسی و اتوبوس بیمه می‌شوند

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور امضای تفاهم‌نامه سه جانبه میان وزارت کشور، بیمه دانا و بانک قرض الحسنه مهر به منظور پوشش بیمه‌ای رانندگان با سود بانکی صفر درصد را اقدامی مناسب در جهت توجه به این قشر خدوم دانست.

به گزارش ایمنا، جمالی نژاد در جمع خبرنگاران و در حاشیه امضای تفاهم نامه پوشش بیمه ای رانندگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: امروز تفاهم نامه سه جانبه بین بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و وزارت کشور برای بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی امضا شد؛ این اقدام می‌تواند در بیمه تکمیلی این افراد موثر باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مشکلات بیمه‌ای تاکسیرانان در کمیسیون تلفیق حل شده و این خبر خوشایندی برای این قشر است؛ البته قرار نیست صرفاً در حوزه سخت‌افزاری اقدام کنیم، بلکه توجه به ناوبران خدوم تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز اهمیت دارد.

 رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: ناوبران تاکسیرانی و اتوبوسرانی بار سنگینی به دوش دارند و تا نیمه‌های شب و صبح در حال تلاشند، بنابراین ضمن توجه به نوسازی تجهیزات سخت افزاری و امکانات باید توجه خاصی به خود رانندگان نیز شود، زیرا آنها بار سنگینی بر دوش دارند.

جمالی نژاد اظهار کرد: خوشبختانه این تفاهم‌نامه می‌تواند کمک زیادی به رانندگان کند و به عنوان اقدام نو تسری یابد. همچنین در مرحله اول قرار است تمام رانندگان تاکسی و اتوبوس نیز بیمه شوند.

کد خبر 366719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.