آغاز پروازهای "قطرایرویز" در مسیر دوحه- اصفهان- دوحه

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از آغاز پروازهای شرکت هواپیمایی قطرایرویز (Qatar Airways) در مسیر دوحه – اصفهان-دوحه خبر داد و افزود: از امروز فرودگاه اصفهان میزبان شرکت هواپیمایی قطرایرویز شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی فرودگاه اصفهان، حسن امجدی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته دو روز در هفته در روزهای دوشنبه و جمعه، هواپیمای ایرباس ۳۲۰ این شرکت در ساعت ۰۴:۰۰ بامداد از مبدا دوحه وارد فرودگاه اصفهان شده و در ساعت ۵:۲۰ دقیقه اصفهان را به مقصد فرودگاه حمد دوحه ترک می کند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به عنوان چهارمین فرودگاه کشور است که  پروازهای شرکت قطر ایرویز در آن برقرار شده است، در مورد جایگاه این ایرلاین گفت: شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در چند سال اخیر در بیشتر رده بندی‌های جهانی جزء ۱۰ شرکت هواپیمایی برتر جهان بوده است. این شرکت هواپیمایی به کشورهای اروپایی، ‌آمریکای شمالی و جنوبی، آسیای میانه، خاور دور، اقیانوسیه و آفریقایی پرواز دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان افزود: از این به بعد با برقراری این پروازها مسافران می توانند از طریق این شرکت هواپیمایی و با یک توقف چند ساعته در شهر دوحه به بیش از ۱۶۰ نقطه در دنیا پرواز نمایند.

کد خبر 366698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.