نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در اصفهان برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از برگزاری «نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی» در اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایمنا و اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با بیان اینکه ارائه دستاوردهای دوران فعالیت انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم از جمله مهمترین فعالیت‌هایی است که باید در دهه مبارک فجر صورت پذیرد، گفت: نمایشگاه اصفهان از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را آغاز کرد تا این نمایشگاه با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه دهه فجر امسال اصفهان، ۷۰ ارگان، دستگاه‌ اجرایی، شرکت و سازمان حضور فعال خواهند داشت، افزود: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، حضور پر رنگ ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی را ویژگی اصلی نمایشگاه امسال عنوان کرد و ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد نیز در نمایشگاه امسال حضور فعال دارند و دستاوردهای خود را به نمایش عمومی خواهند گذاشت.

به گفته وی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، سازمان نظام مهندسی معدن، اتاق بازرگانی اصفهان، اتاق بازرگانی کاشان، اداره کل راه و شهرسازی، اداره‌کل آموزش و پرورش، انجمن سفیران اعتلای اندیشه، سازمان جهاد کشاورزی، اداره اسناد و کتابخانه ملی، شرکت آب و فاضلاب، اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی، شرکت سهامی ذوب آهن، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای از جمله ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهایی هستند که در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران حضور خواهند داشت.

یارمحمدیان با بیان اینکه این نمایشگاه در فضای نمایشگاهی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع بر پا می شود، گفت: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۲۱ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 366664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.