فروش ویژه بازارهای کوثر شهرداری اصفهان + جدول

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح فروش ویژه ۲۲ قلم کالا در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان آغاز شده است.

محمد مجیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در زمینه تامین مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار، این سازمان تلاش مضاعفی را به کار بسته و سعی می‌کند در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان در راستای انجام وظایف خود از هیچ کوششی دریغ نکند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر تخفیف‌های روزانه، طرح فروش ویژه در بازارهای روز کوثر اجرا می‌شود.

وی توضیح داد: در این طرح ۲۲ قلم کالا مشخص شده که شهروندان می توانند از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به بازارهای روز کوثر از تخفیفات ویژه این طرح استفاده کنند؛ در بازارهای روز کوثر سعی شده است تقریباً در دوره‌های کوتاه مدت طرح های ویژه فروش سبد کالای خانوار و مایحتاج مورد نیاز مردم با قیمت بسیار مناسب و ارائه تخفیفات ویژه جهت رفاه حال شهروندان برگزار شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به برخورد با متخلفان اشاره کرد و گفت: به منظور حُسن اجرای فعالیت تمام بازار های روز سازمان، علاوه بر حضور مستمر مسئولان مربوطه، بازرسان سیار نیز به صورت محسوس و نامحسوس بر روند رعایت و اجرای برنامه‌ها نظارت داشته و در صورت وجود یا مشاهده تخلف براساس آیین نامه انضباطی با متخلفان برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: تامین به موقع و کافی مایحتاج کالایی سبد مصرفی خانوار در دستور کار تمامی بازارهای روز کوثر قرار دارد، به صورتی که میوه و تره بار، لبنیات، مرغ، تخم مرغ، گوشت تازه و سایر محصولات پروتئینی از ابتدای ساعات کار تا پایان فعالیت بازارها به مشتریان عرضه خواهد شد.

مجیری تاکید کرد: فعالیت بازارهای روز کوثر به صورت یکسره از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۹ شب است و شهروندان می‌توانند به راحتی نسبت به تامین نیازهای خود اقدام کنند.

کد خبر 366657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.