بهترین فیلم جشنواره فجر امسال در حوزه جوانان معرفی می‌شود

عضو فراکسیون جوانان مجلس از انتخاب اثری در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر به عنوان اثر برگزیده در حوزه جوانان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی، اظهار کرد: قرار است امسال در سی و هفتم جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار به پیشنهاد فراکسیون جوانان مجلس اثری با انتخاب هیئت داوری تعیین شده از سوی فراکسیون جوانان مجلس، به عنوان بهترین فیلم در حوزه مرتبط با جوانان انتخاب و معرفی شود و این نخستین مرتبه است که مجلس شورای اسلامی در این سطح در حوزه فرهنگ و هنر در راستای موضوعات مرتبط با جوانان با جشنواره فیلم فجر همکاری دارد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری جشنواره فیلم فجر و توجه اقشار مختلف مردم و مسئولان به این پدیده فرهنگی و هنری، اظهار کرد: فراکسیون جوانان مجلس به واسطه داورانی که تعیین کرده با هدف جلب توجه جامعه و هنرمندان به مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات مربوط به جوانان در بخش تجلی اراده ملی فیلم برگزیده خود را اعلام معرفی خواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: فیلم‌هایی که به موضوعات آسیب‌های اجتماعی پیرامون جوانان، حوزه اشتغال جوانان، دغدغه‌های آن‌ها و خواسته‌ها و مطالبات نسل جوان پرداخته باشد، شانس کسب این جایزه را در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر امسال را خواهند داشت.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته حضور نمایندگان مجلس در اختتامیه و افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بیشتر به صورت سمبلیک بود، اما اینکه مجلس مشارکتی در ارزش گذاری‌ها داشته باشد و در داوری‌ها حضوری پر رنگ داشته باشد و فیلم برگزیده در حوزه جوانان را معرفی کند، حرکت بدیع و جدیدی است.

به گزارش ایمنا، جعفر صانعی مقدم، مهدی کرم پور و رضا مقصودی تحت عنوان هیئت داوری انتخاب بهترین فیلم در حوزه جوانان از طرف فراکسیون جوانان مجلس انتخاب و این مسئولیت را بر عهده دارند.

کد خبر 366639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.