برگزاری المپیاد ورزشی "چهل سال افتخار" در اصفهان

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی المپیاد ورزشی "چهل سال افتخار" با حضور سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در حال برگزاری است.

حبیب الله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری المپیاد ورزشی "چهل سال افتخار" در اصفهان اظهار کرد: از جمله رقابت‌های این المپیاد در رشته‌های والیبال، بدمینتون بانوان، فوتبال گل کوچک، فوتبال خاکی محلات، اسکیت سرعت، اسکیت فری استایل؛ هم‌چنین بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان، همایش ویلچررانی و دوی معلولان، رقابت‌های فوتسال، بازی‌های بومی و محلی، والیبال نوجوانان ویژه بانوان، پاورلیفتینگ محلات است.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این رقابت‌ها از چهارم بهمن ماه جاری آغاز شده و تا  ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت افزود: حدود سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این المپیاد به رقابت می‌پردازند که در پایان از افراد و تیم‌های برتر تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: تمام رشته‌های در نظر گرفته شده برای المپیاد ورزشی "چهل سال افتخار" با همکاری هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود تا مسابقات با کیفیت بهتری دنبال و وحدت خوبی در ورزش شهر ایجاد شود.

ناظریان با بیان اینکه رقابت‌های والیبال این المپیاد در ورزشگاه شهید قاضی، رقابت‌های بدمینتون در ورزشگاه زیتون، رقابت‌های نهایی فوتبال گل کوچک در ورزشگاه آبشار برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله نهایی فوتبال خاکی نیز در ورزشگاه شهدای مارچین و مسابقات اسکیت در سالن اسکیت ارغوانیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات دیگر از جمله فری‌استایل در ورزشگاه گل نرگس، بسکتبال با ویلچر در سالن شهید میثمی، همایش ویلچررانی در میدان امام خمینی(ره)، رقابت‌های بومی محلی که ویژه بانوان است در ورزشگاه بهمن، رقابتهای پاورلیفتینگ محلات در ورزشگاه وحید و رقابت‌های فوتسال هیئت‌های مذهبی که نزدیک به ۲۰ تیم با هم به رقابت می‌پردازند در چندین مجموعه ورزشی برگزار می‌شود.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان از برگزاری المپیاد ورزشی "چهل سال افتخار" افزود: مهمترین هدف برگزاری این المپیاد ورزشی ایجاد فضای رقابتی و ایجاد انگیزه برای حضور در میادین بالاتر و کشف استعدادهای جدید است.

وی خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا ورزشکاران بتوانند در مسابقات کشوری و حتی جهانی شرکت کنند و خوشبختانه در این المپیاد ورزشکارانی شرکت می‌کنند که حتی به قهرمانی جهان دست یافته‌اند و تعدادی دیگر از قهرمانان کشوری نیز حضور دارند که این امر باعث شده سطح مسابقات بسیار بالا باشد.

کد خبر 366558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.