نمایشگاه اصفهان میزبان صنایع غذایی کشور

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان از شانزدهم بهمن ماه با حضور ۹۰ مشارکت کننده از سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، چهل و یکمین نمایشگاه از مجموع ۴۹ نمایشگاه پیش بینی شده برای سال ۹۷، در شش هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور شرکت های معتبری از استان های اصفهان، تهران، یزد، بوشهر، خراسان رضوی، مرکزی، همدان، فارس، کرمان، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی برگزار می شود تا ماشین آلات، فرآوری، بسته بندی، محصولات و خدمات مرتبط با این عنوان نمایشگاهی را در معرض بازدید علاقمندان قرار دهد.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان به مدت چهار روز و تا نوزدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت و زمینه ای فراهم می آورد تا شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی، دستاوردهای خود در زمینه ماشین آلات و تجهیزات تولید و فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی، ماشین آلات، تجهیزات و ملزومات بسته‌بندی مواد غذایی و آشامیدنی، ماشین آلات و تجهیزات حمل و نگهداری مواد غذایی، سردخانه های صنعتی، تجهیزات پخت غذا، تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، تجهیزات و ملزومات هتل، رستوران و کافی‌شاپ، تجهیزات و خدمات سرو غذا و تجهیزات فروشگاهی را به نمایش بگذارند.

شیر پاستوریزه پگاه، اصفهان مقدم، صنایع غذایی افخم، گل قطره، رسا ماشین، چاپ نگین، احلام، نان رضوی، مطسا، پارس چاپگر، لبنیات قیطران، مواد غذایی مفید، برنج سرزمین، عسل شهد نشاط مصفا، آزمایشگاه هورتاش، شاهکار کشاورز ایرانیان، اکاربو و آرین از مطرح‌ترین برندهایی به شمار می روند که در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه با توجه به اینکه صنایع غذایی در طول دو دهه گذشته به یکی از صنایع بزرگ، مهم و  پیشرو در کشور تبدیل شده و از ظرفیت بالایی نیز برخوردار است.

از سوی دیگر موقعیت ژئوپولتیک کشور به لحاظ قرار گرفتن در پنج مسیر کریدور اصلی ترانزیت بین‌المللی و بازار ۴۰۰ میلیون ‌نفری منطقه، از نکاتی است که پیشِ روی صادرکنندگان این صنعت قرار دارد. صنایع غذایی با ارزش افزوده بالای خود توانسته ۱۵ درصد اشتغال بخش صنعت، ۱۸ درصد کارگاه‌های صنعتی، ۱۰ درصد سرمایه‌گذاری، ۱۰ درصد ارزش افزوده و ۵/۶ درصد صادرات صنعتی را به خود اختصاص دهد.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ماه، به محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 366534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.